Hallo lynkoens,
Ik wilde weten of iemand van jullie ook de uitnodiging heeft gekregen voor de Solidworks 2018 Beta Tests van 4 tot 6 juli 2017 en of je van plan was om te gaan???
Hallo lynkoens,
Ik wilde weten of iemand van jullie ook de uitnodiging heeft gekregen voor de Solidworks 2018 Beta Tests van 4 tot 6 juli 2017 en of je van plan was om te gaan???
Hallo
Waar is dat?
Het bevindt zich in Vélizy (Parijs) op het hoofdkantoor van Dassault Systèmes.
Hoi AC Cobra 427.
nee tegen niet, maar ik wil er een !!!!!!!!!!!!!!!!
Moge de kracht met je zijn.
Hoi @ac cobra 427,
Ja, ik heb het ontvangen.
Ik heb de laatste 2 edities gedaan (alleen de SolidWorks-dag).
Ik verander begin juni van club, dus ik weet niet zeker of ik kan gaan.
flegendre, daar moeten we toen wel tegenaan gekruist hebben want ik was er ook bij en de dag van Solidworks... Jammer dat je dit jaar niet kunt komen...
@ac cobra 427,
in 2017 miste ik de SolidWorks-dag, dus had ik recht op een inhaalsessie de volgende dag tijdens de EPDM-dag.
Ik laat het je weten als het me lukt om mezelf dit jaar te bevrijden.
halala deze VIP's ...
:-)
"VIP"-toegang, dat is alles!!!
Is dat duidelijk!!
En zo niet, hoe krijg je uitnodigingen als je geen VIP bent?
Maar het heeft niets met Lynkoa te maken. We zijn uitgenodigd door Dassault Système en er zullen vertegenwoordigers van de verschillende divisies zijn, zoals het hoofd van de plaatwerkdivisie in de VS (Frank Ruepp) en anderen....
Het zijn SOLIDWORKS VIP's ronduit ;)
En ja @Clémentine bij Lynkoa, er zijn SolidWorks VIP's!!!
(Ik kan de foto niet vinden, maar ik heb een foto van de lynkoa-pet) voor de DS-gebouwen in Vélisy
Ja, we hebben het geclassificeerd... MDR ;-)
wauw!!
Ah , hier is mijn foto!!!
Ik sluit dit bericht omdat het niet echt een vraag was. Dank u allen voor uw antwoorden.