Certyfikacja Solidworks z niezabezpieczonym oprogramowaniem

Witam 

Jestem studentem i nie udało mi się jeszcze zainwestować w oprogramowanie SOLIDWORKS. Jednak ten jest bardzo ciekawy, pobrałem go w wersji cracked i chciałbym móc zdać certyfikat CSWA z wersją, którą posiadam. Czy w tych warunkach można go zdać? A może potrzebna jest zakupiona wersja? 

Dziękuję 

Witam

Zwykle nie potrzebujesz licencji, aby zdać podstawową certyfikację, ponieważ niektóre pytania dotyczą ogólnej wiedzy na temat oprogramowania, ale bez oprogramowania do modelowania, poznania środka ciężkości lub masy, będzie to skomplikowane. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z Fusion 360, który jest do tego darmowy. Ale hej, jeśli zdasz certyfikat na oprogramowanie, równie dobrze możesz to zrobić na tym.

Jeśli chodzi oczywiście o licencję na crackera... "to nie jest dobre", zwłaszcza jeśli jesteś studentem, masz studencką wersję Sw (która jest kiedyś również używana dla bezrobotnych, nie wiem, czy jest nadal aktualna).

To ;)

4 polubienia

Witam

Nie jestem pewien, czy to jest miejsce na dyskusje na temat "nieoficjalnych" licencji, zwłaszcza, że cena licencji studenckich nie jest tak naprawdę odstraszająca, ponieważ są one bezpłatne, patrz http://www.solidworks.fr/sw/education/4525_FRA_HTML.htm.

Pozdrowienia

6 polubień

Dobry wieczór

w przeciwnym razie istnieje bardzo dobry samouczek , aby mieć ucznia Solidworks ze wszystkim, czego potrzebujesz...

2 polubienia

Dziękuję za odpowiedź 

Tak, chciałem wziąć wersję studencką, ale to pozalekcyjne "plus", które robię, moja szkoła nie trenuje w solidworks, trenuje raczej na CATIA. 

Wiem, że używanie złamanej wersji naprawdę nie jest dobre, ale planowałem kupić licencję, gdy pojawią się pierwsze pieniądze.

Czyli mogę przystąpić do egzaminu bez ważnego prawa jazdy? Po zdaniu licencji CSWA znacznie łatwiej będzie znaleźć drobne prace w projektowaniu 3D

Zakup licencji dla Ciebie to wciąż trochę blisko 6000 €...