Hoi allemaal
Heeft iemand ooit SolidWorks-kosten gebruikt en ingesteld? In mijn nieuwe bedrijf zouden we graag deelkosten willen maken met deze tool, maar ik kan niet veel vinden op het net.
Bedankt
Hoi allemaal
Heeft iemand ooit SolidWorks-kosten gebruikt en ingesteld? In mijn nieuwe bedrijf zouden we graag deelkosten willen maken met deze tool, maar ik kan niet veel vinden op het net.
Bedankt
Hallo Ronathan
Naar mijn mening gebruikt bijna niemand het, vandaar de weinige informatie op het net.
Het is een demagogisch product, als het gaat om RCA-kostenberekening, is het beter om kostenboekhoud- of beheertools te gebruiken die zeer geschikt zijn voor directe kostenberekening.
Kijk hier! want alleen de volledige kosten tellen want niet alle kosten zitten in de werkplaats, verre van dat en je moet ook nog eens kijken naar de ABC (Activity Based Costing) methode
Vriendelijke groeten
Hallo;
Wees voorzichtig met welke versie van Kostprijsberekening u wilt gebruiken.
Met Solidworks (Premium) krijg je een ultralichte versie van costing met een zeer beperkt aantal instellingen.
Bovendien zult u in de meeste gevallen alle gegevens van het te calculeren onderdeel (materialen/afmetingen/type bewerking) opnieuw moeten invoeren.....
In ons land werd deze optie na zes maanden verlaten...
Vriendelijke groeten.
Bedankt voor de info, ik zal erover nadenken.