Ik heb net een SolidWorks-licentie aangeschaft als freelancer (2014 voorlopig, overgang naar 2018 zodra de aanschaf van een krachtigere laptop mogelijk is, kortom)
Ik wil graag mijn eigen macro toevoegen om directe verbanden te leggen tussen de onderdelen/assemblage en de nomenclatuur van mijn tekeningen Kortom, alles wat basic kan zijn, ik zou het graag op mijn eigen manier willen zetten en het indien mogelijk standaard kunnen houden om te voorkomen dat ik ernaar op zoek ga zodra ik een kamer of een plan maak. (samenvattende info van elk stuk etc)
Alle koppelingen worden automatisch gemaakt als de namen van de onderdelen/samenstellingen en de tekeningen overeenkomen. Zodra er iets verandert; alles volgt vanzelf...
Wat ik vooral zou willen, is dat ik ze niet elke keer hoef te typen.
Bijvoorbeeld, in de kamer zelf, zelfs als ik de samenvatting open, wordt de lijst met wat voor mij nuttig zou kunnen zijn (beschrijving enz.) vooraf ingevoerd zodra ik de kamer aanmaak .
Of het nu in het plan is, de datum of een andere die direct wordt geïmplementeerd / bijgewerkt of dat de basiskaarten die worden voorgesteld voor het maken van mijn plan niet de basis zijn, maar degene die ik heb gemaakt.
Ik vraag al zijn kennis dat het mogelijk is dat ik in staat was om samen te werken met het ontwerpbureau van een bedrijf dat al deze veranderingen had aangebracht.
U moet uw onderdelen met uw eigenschappen en uw aangepaste eigenschappen maken en ze opslaan als een kamermodel en uw MEP's maken met de links die naar uw eigendommen en uw aangepaste eigenschappen verwijzen en ze opslaan als een kamermodel.