Hallo, ik ben gisteravond begonnen met ongeveer twintig afbeeldingen die moeten worden verwerkt, op 2 daarvan bevatte vanmorgen niet alle 3D-elementen of enkele texturen. Ben je dit probleem ooit tegengekomen en heb je de oplossing gevonden?
Hallo
Het is moeilijk te beantwoorden met zo weinig informatie.
Dit kan komen door de kracht van de computer en in dit geval vooral door de grafische kaart, aangezien je Visualize gebruikt (hoewel EX bunkspeed niet erg veeleisend is in een grafische kaart)
Ook heb je in het verleden al verschillende renderingbewerkingen uitgevoerd.
Ik stel voor dat je methodisch te werk gaat door ten minste één van de twee weergaven opnieuw te starten waarvoor ofwel de 3D-elementen ontbreken (wat heel vreemd is) of enkele texturen.
Voor texturen, als dit degenen zijn die bij Visualize worden geleverd, werkt het prima, dus als het texturen van derden zijn, zoek er dan niet naar. Voor de textuur die niet werkt, vervang je deze door een eenvoudige Visualize-textuur (zelfs als het er lelijk uitziet in vergelijking met wat je wilt) en je zult zien of het banaan wordt of niet.
Wat is de grootte van je render en welke versie van Visualize VS SolidWorks heb je
Vriendelijke groeten
PS: op het forum hebben maar heel weinig mensen Visualize, dus wees niet verbaasd als je weinig reactie op je verzoek krijgt.
Dank u voor uw antwoord.
Ik werk voornamelijk alleen met texturen die ik zelf maak.
Inderdaad, we hebben in het verleden al verschillende renderbewerkingen uitgevoerd, met dezelfde texturen zonder enig probleem.
Zodra de render is voltooid, wordt het project als de uiteindelijke render: dezelfde 3D-elementen en texturen ontbreken.
De grootte van onze rendering is 13 cm/13 cm, de rendertijd is 30 minuten in de wachtrij voor de nacht (met ongeveer 20 andere renderings die moeten worden afgerond).
Op dit moment werken we met de PRO 2018 SP3 versie.
We hebben net onze verkoper gevraagd of er een update beschikbaar was.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Zoals eerder vermeld, probeer de defecte afbeeldingen solo te starten om te zien. (heb je het geprobeerd)
Als het werkt, verandert een update niets.
Aan de andere kant zou ik veel verhalen over geheugenverzadiging zien als je op één werkstation werkt om ze weer te geven.
Als je meerdere computers op een netwerk hebt, heb je andere mogelijkheden, zeker met de PRO-versie
Vriendelijke groeten