Hallo
Kunt u mij helpen, het is meer dan 20 keer geleden dat ik het heb geïnstalleerd en verwijderd, ik kraak, bij voorbaat dank.
Goedenavond
Is dit een eerste installatie of een belasting naar een versie op een hoger niveau?
Afhankelijk van het geval zijn de remedies niet hetzelfde ;-) ;-)
Kunt u ook informatie geven over de machine, grafische kaart, enz... en ook welk besturingssysteem, enz...
Vriendelijke groeten
EDIT: OOooopsss gegrild door @d.roger ;-)
Hallo
Laten we dus gaan voor de gebruikelijke vragen en de punten die u moet controleren:
- Welke versie van SW?
- Welk type SW-licentie?
- Welke versie van Windows?
- Waren er Windows-updates net voordat het probleem opdook?
- Was er bij het verwijderen en opnieuw installeren van SW eigenlijk een opschoning van de pc?
- Welke grafische kaart?
- Welke driverversie van de grafische kaart?
- Welk type pc?
- Zijn de compatibiliteitscontroles uitgevoerd? zie HIER.
- enz, enz, ...
Dit probleem lijkt op dit moment veel naar voren te komen op het forum, dus heb je in soortgelijke antwoorden gekeken?
Vriendelijke groeten
Hallo
Naast mijn zeer dierbare collega's die ik groet :-), is dit een goedgekeurde of illegale versie?
Hallo, homologe!
Bedankt, ik zal mijn best doen om je te antwoorden
Win 10, 64 bit
Versie 2018 sp1
Grafische kaart nvidia 1060
I7 dubbele kern
2.4ghtz
2 maanden lang niet schoongemaakt
En wanneer ik de diagnostische tests start, wordt sw s geactiveerd, maar ik kan niet ingrijpen!
4,8 GHz
sorry dat ik het verward met de pc van mijn zoon
Ja, ik heb overal gekeken, en mijn excuses dat ik je hiermee lastig val
Hallo weer,
Het eerste dat u moet doen, controleer of er geen Windows-update of stuurprogramma-update van de grafische kaart is geweest die de oorzaak van het probleem kan zijn:
Op voorwaarde dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een compatibiliteitsprobleem, eerst HIER te controleren voor Windows-, Solidworks-, hardware- en Office-versies, ten tweede HIER voor antivirus en ten slotte HIER voor grafische kaarten (als de grafische kaart niet in de lijst staat, betekent dit niet dat deze niet werkt met Solidworks, maar dat deze niet gecertificeerd is, zie om het stuurprogramma indien nodig bij te werken)
Dit is de methode die ik volg voor een schone installatie van Solidworks:
- Opslaan van alle "parameter" bestanden zoals tekening, onderdeel, assemblage, stuklijst, lijnstijlen, maatvoeringsstijlen, enz.
- Back-up van Solidworks-instellingen (sldreg-bestand). Zie HIER.
- Volledige deïnstallatie van Solidworks, opschoning van het register en herinstallatie van Solidworks volgens het document dat hier te vinden is. Ik geef zelfs een beetje Ccleaner na het opschonen van het register.
- Controleer voor Windows 10 of het 3.5-framework is geïnstalleerd. Ga hiervoor naar het "Configuratiescherm" van Windows, vervolgens naar "Programma en onderdelen", vervolgens naar "Windows-onderdelen in- of uitschakelen" en controleer de regel ".Net framework 3.5 (inclusief .Net 2.0 en 3.0)".
- Installatie van Solidworks-instellingen (sldreg-bestand). Zie HIER.
- Solidworks gaat van start.
Met deze methode, van de 2013-versie tot de 2017-versie die ik op dit moment heb, heb ik nooit problemen gehad.
Ter informatie, ik heb geen gecertificeerde grafische kaart en de laatste tijd, na een update van het stuurprogramma, wilde mijn Solidworks niet meer starten, een simpele terugspoeling op deze versie van het stuurprogramma corrigeerde het probleem.
Natuurlijk is er de gebruikelijke zin: Wees voorzichtig, deze methode is van invloed op het Windows-register, dus om rustig en met voorzorgsmaatregelen te gebruikens
Vriendelijke groeten
Re
Dus een grote dank aan jou D.Roger en goed aan je andere internetgebruiker, ik zal dit allemaal bekijken!, en ik voeg een screenshot van de diagnose toe
Cdlt
111.jpg
Ik heb dus maar één ding te zeggen!!,
HEEL ERG BEDANKT !!!!, je bent GEWELDIG !!, een geweldige avond hebben
Heel hartelijk bedankt!!!
Pfff, het werkt niet meer!, een gek ding!!
Hallo
Bent u een beheerder op uw pc? Voordat u SW opnieuw start, controleert u in de taakbeheerder (detail) of u niet al een ander sldworks.exe proces hebt lopen, want als dit het geval is SW kan niet starten, zal het normaal gesproken een bericht weergeven als "Kan niet naar het logbestand schrijven...... ", is dit bericht mogelijk verborgen achter het laadvenster.
Corrigeer ook de fouten die we in uw schermafbeelding zien in de log- en back-upbestandsmappen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ja, ik start het als beheerder, maar ik zag dat dit normaal is ??, nu heb ik een grote twijfel!, of ze moeten worden geactiveerd en geautoriseerd, hoe moet het worden gedaan?!.
Maar in mijn screenshot op de log- en back-upbestandsmappen, hoe moet ik mijn oplossing doen? En waar zit de fout?.
Vriendelijke groeten
ca111.png
Ik heb dit nu, en nog steeds in administrator launch!, Ik merk dat ik het in tweevoud heb, ook al had ik alles gestopt!.
c23.jpg
Hallo
Ik denk dat Soidworks op de eerste schermafbeelding werkte, maar dat het na het knippen niet een tweede keer opnieuw wilde opstarten...
Vriendelijke groeten
Hallo
Ja, maar het blokkeert nog steeds in hetzelfde stadium,
Vriendelijke groeten
Hallo
Voor virtualisatie van Admin Account Control zijn op mijn pc processen sldProcMon.exe en SLDWORKS.exe ingesteld op Uitgeschakeld en is de proces sldworks_fs.exe ingesteld op Ongeautoriseerd.
- Weet u zeker dat u een Windows Admin-account hebt?
- Heeft u schrijfrechten voor de mappen en submappen C:\Users\nom_utilisateur\AppData\Roaming\SOLIDWORKS?
Kun je me voor elke stap vertellen of het werkt door het volgende te doen:
- Start de pc opnieuw op.
- Solidworks opstarten 1.
- Solidworks afsluiten.
- Start de pc opnieuw op.
- Solidworks opstarten 2.
- Solidworks afsluiten.
- Solidworks opstarten 3.
- Solidworks afsluiten.
Vriendelijke groeten