Solidworks reageert niet meer

Hallo
Sinds enkele dagen ben ik op zoek naar een oplossing voor mijn probleem, namelijk dat wanneer ik aan een onderdeel werk en ik begin plannen te maken om te plannen6 of plan7 SW2017 niet meer reageert en ik het niet begrijp.
Ik heb een goede configuratie en bij andere banen heb ik dat niet.

En het is helemaal geen groot deel, ik heb al grotere dingen gedaan.

Bij voorbaat dank aan de persoon die de oplossing zal verlichten.

shelf.jpg

Het is niet gemakkelijk om je te helpen via de kleine info

Is uw harde schijf vol?

1 like

Hallo

En hoe noem je een goede configuratie? (Windows, proc, ram, grafische kaart, ...)

Vriendelijke groeten

1 like

Ik heb 41 GB vrij op mijn harde schijf

pc.jpg

Probeer wat meer vrijheid te hebben op het hardcourt

vooral als ik het goed begrijp heb je 2 besturingssystemen + SW 

Heb je veel herhaling?

1 like

Ik ontwerp trappen met leuningen en zo. en ik heb geen probleem en het vereist veel meer details dan dat.

pc2.jpg

Gezien uw pc-configuratie lijkt de gt22-vraag mij behoorlijk relevant voor het aantal herhalingen!

Je grafische kaart is niet echt een grafische kaart, want als ik me niet vergis, is het een grafische chipset en 8 GB RAM is ook niet buitengewoon. Je kunt dus heel goed assemblages of onderdelen maken met meer details, maar misschien met minder behoeften op het gebied van grafische berekening en andere ...

Ik zie ook dat je multibody doet, 11 volume bodies voor 8 functies, ik denk dat de eerste 4 functies symmetrisch zijn, is het niet een beetje hebzuchtiger dan onderdelen maken en dan een assemblage?

Vriendelijke groeten

2 likes