Wanneer u een plan opslaat in DWG en het bevat een tabel van een kamerfamilie, wordt deze meestal verschoven en verschijnen de eigenschapsnamen niet in de kolomkoppen (zie bijgevoegde afbeelding).
Ja, de 5e kolom moet een met de hand gevulde doos zijn, terwijl de andere worden aangestuurd met een eigenschap.
Aan de andere kant zet het me aan het denken... Misschien is het bij het converteren naar DWG ingesteld om de formules in het vak weer te geven in plaats van het formuleresultaat.
Ik weet niet of het heel duidelijk is, op Creo is er een manier om op deze manier over te schakelen.
In feite zijn de tabellen uit de deelfamilies van het oude formaat (OLE-object, Excel-tabel)
ze worden niet geconverteerd naar een tabelannotatieobject zoals (bijna) alle andere tabellen
En natuurlijk de vectorisatie van deze objecten, of het nu in PDF of DXF, DWG .... Gaat niet goed
Ik zie geen eenvoudige en praktische oplossingen...
Om iets schoon te krijgen, moet je de inhoud kopiëren/plakken in een annotatietabel (Invoegen/Tabellen/Algemene tabel), maar je verliest de associativiteit
Ik ontving een e-mail van Lynkoa met het verzoek om deze vraag te sluiten, maar het lijkt erop dat niemand zich erop heeft geabonneerd en dat ik alleen praat!