Ik heb Solidworks nodig voor projecten, maar het blijkt dat mijn GPU niet compatibel is met Solidworks (AMD Radeon R7 430 2GB), ik wil de intel-chip graag weer op standaard zetten, maar ik weet niet waar ik heen moet. Dit levert me echt problemen op, omdat ik niets kan renderen.
Voor Nvidia-kaarten moet u naar het "Nvidia Control Panel" gaan, vervolgens "3D-instellingen beheren", vervolgens "Programma-instellingen" en ten slotte de gewenste grafische processor voor het betreffende programma selecteren:
Ik denk dat er iets soortgelijks moet zijn in de grafische instellingen van AMD.
Bedankt voor de snelheid van je antwoord dat al :), en nee, ik denk niet dat ik mijn ochtend heb doorgebracht met zoeken en ik kan dit soort opties niet vinden in het AMD-menu
Moeilijk om je te antwoorden omdat ik geen AMD-kaart heb ...
Als het je kan helpen: Zie HIER , maar is het het juiste bedieningspaneel in vergelijking met degene die je hebt? Misschien kun je ons een screenshot geven van degene die je hebt.
Ik weet het niet... Ik zou de neiging hebben om te graven in de prestaties tabblad ...
U kunt het ook proberen door met de rechtermuisknop op het SLDWORKS.exe programma te klikken en te kijken of u de keuze heeft uit GPU in het contextmenu: