Ik wil graag een statische studie doen door de temperatuurgegevens toe te voegen die in een thermische studie zijn berekend. Dus ging ik als volgt te werk:
- Ik heb een thermische studie gedaan op mijn montage: hier ging alles goed, consistente resultaten.....
- Ik doe dan mijn statische studie of ik kom de temperatuurgegevens van de thermische studie importeren en als ik hardloop, vertelt het me: STOP: Onmogelijk om de knooppunttemperaturen te interpoleren
Dus ik heb veel dingen geprobeerd om het probleem op te lossen (verwijder de connectoren, de externe aarding, ....) niets helpt. Ik dacht dat het een mesh-probleem was, maar onmogelijk om het te kopiëren vanwege de verschillende soorten contacten tussen de studies.
Hallo, met de directe slover is het resultaat hetzelfde.
Wat betreft het gaas, op eenvoudige onderdelen, het feit dat er een vergelijkbaar gaas is in thermisch en statisch veroorzaakt geen problemen, maar ik werk aan een montage.
Thermische studies staan geen contacten van het type "geen penetratie" toe, die ik in aantal heb in mijn statische studie, en natuurlijk is het gaas afhankelijk van de contacten.
Dus ik denk niet dat ik in de twee onderzoeken hetzelfde netwerk kan hebben.
Eén ding viel me op:
Als ik mesh in thermisch en kopieer de mesh in statisch, krijg ik de interpolatiefout van de knoop t°.
Als ik het tegenovergestelde doe, ik mesh in statische elektriciteit (met de juiste contacten) en ik kopieer naar de thermische studie, het geeft me valse resultaten, alsof al mijn contacten van het type "geen penetratie" geen warmte hebben achtergelaten (zoals een "geïsoleerd" contact)
Bij thermische studies is het noodzakelijk om contacten van het type "thermische weerstand" te maken met een waarde van 0, bijvoorbeeld voor elk contact zonder penetratie. Ik heb 1 contact geprobeerd en de resultaten zijn goed aangepast aan de statische studie na het kopiëren van het gaas.
Ik pak mijn ongeveer honderd contacten en ik neem contact met je op om je op de hoogte te houden.
Ik kom terug gevalideerd mijn tip, het werkt goed. In feite hoef je alleen maar goed op de contacten te letten, hier is de procedure:
- Mesh de thermische studie door contacten in een set van het type "thermische weerstand" te plaatsen waar we "geen penetratie" willen in statische elektriciteit, laat het algehele contact op vast.
- Kopieer het gaas naar het statische onderzoek en voeg de resultaten van het thermisch onderzoek toe aan de belasting.
Sterker nog, je moet voorzichtig zijn met contacten.
De contacten van het type "geen penetratie" in statische elektriciteit moeten overeenkomen met contacten van het type "thermische weerstand" in de thermische studie