Solidworks standaard createFeature en FeatureFillPattern?

Hallo

Ik heb een probleem met het gebruik van de Solidworks api create feature functie. Ik probeer een "vulpatroon" toe te passen op een basisonderdeel. Wanneer ik de snijzaadfunctie selecteer, plaats ik zeshoekige elementen met 3 zijden en een zeshoekig patroon van 6 zijden. Wat ik verwachtte na het opnemen van de macro is om "swFeatData.CreateSeedCutPolygonSides = 3" en "swFeatData.PatternLayoutPolygonSides = 6" te vinden, maar ik eindigde met beide gelijk aan 6, zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding. Het probleem is dat zelfs als ik de functie verwijder en de macro opnieuw uitvoer, deze altijd 6-6 zal opleveren, ongeacht naar welke waarden ik de gegevens verander.

Ik heb het zelfs geprobeerd met de FeatureFillPattern in plaats daarvan zoals gedefinieerd in http://help.solidworks.com/2017/english/api/sldworksapi/SolidWorks.Interop.sldworks~SolidWorks.Interop.sldworks.IFeatureManager~FeatureFillPattern.html    met dezelfde exacte volgorde van de argumenten, maar de PATROONZIJDEN lijken altijd van toepassing te zijn op zowel het PATROON als de GESNEDEN ZADEN ...  

Heeft iemand anders hetzelfde probleem ervaren?

1forum.png
2forum.png
4forum.png
3forum.png