Solidworks verwijdert berichten die STEP openen

Hallo

Als ik een stap direct vanuit het solidwork bestand open, zet ik 4 berichten op een rij waar ik gek van word. Ik heb armproblemen en ben het beu om 1000 keer te klikken om elk bestand te openen

Allereerst, wanneer ik meerdere opdrachten open (het is soms gemakkelijker om bepaalde bestanden te vinden), vertelt het me blah onmogelijk om logbestand te doen geen automatische back-up. Het is goed, maar het kan me niet schelen, kan ik ervoor zorgen dat hij stopt met me te waarschuwen?

Dan vraagt hij me bij elk geloof of ik mijn stap transformeer in een deel van een geloof en dan vraagt hij me 2 keer om het in de vergadering te zetten. Wat ik er ook in stop, hij maakt het toch open.. Kan ik deze berichten ook wissen? 

Bij voorbaat dank, wie de walkthrough vindt, redt mijn arm:)

capture2.jpg
capture1.jpg

Voor de waarschuwing van het logbestand, ik weet het niet.

Om het sjabloon te kiezen, gaat u naar de sectie systeemopties/"standaardsjabloon" en kiest u "altijd standaard documentsjablonen" kiezen.

3 likes

Hallo

Voor de waarschuwing van het logbestand is het of je hebt 2 Solidworks-sessies open staan of je moet naar Systeemopties gaan > Back-up en herstel (zie bijgevoegde afbeelding).

Voor de keuze van het model gaf @stefbeno je het antwoord:)

2021-05-27_07h10_44.png
2021-05-27_07h13_38.png
3 likes

Dank je wel Steffeno! Ik was op zoek naar de optie, het is Nikel.

En ja, rpicard ik open verschillende opdrachten omdat de zoekmachine win vereenvoudigt mijn leven voor bestanden met meer dan 300 stappen. Dus het is niet mogelijk om dit bericht te negeren? (3 van de 4 verwijderde is al kaviaar voor mij!)

Ik zet "gebruik altijd standaard documentsjablonen", maar het toont me nog steeds een van de 3 en ik kan niet op enter drukken om te valideren dat ik moet klikken ... De ergonomie van deze app maakt me gek 

Kun je een screenshot maken van het resterende bericht?

Ja natuurlijk

het is eigenlijk hetzelfde als de anderen, maar het vraagt me om een montage te maken, terwijl ik wel vroeg om de standaardmodellen te gebruiken...

01.jpg
02.jpg

Bizar.

Om te voorkomen dat u moet klikken, drukt u een of meerdere keren op de "tab"-toets (de ok-knop moet van uiterlijk veranderen) voordat u naar binnen gaat.

Ik heb het geprobeerd, maar niet eens... Ik moet contact opnemen met mijn infoservice om de update uit te voeren, het kan de puinhoop oplossen