Hallo
We hebben een Dell Precision 3530-computer (i7 + 16 GB + Quadro P600) die problemen heeft met een trage weergave die het werk gewoon onmogelijk maakt.
Dit zijn de verschillende problemen:
- 10 sec vertraging tussen het klikken op de zoom en de ingezoomde weergave (op een klein 2D-vlak).
- Scherm dat flikkert volgens bepaalde acties (willekeurig).
- Zwarte rechthoeken verschijnen ook met tussenpozen.
Het is onmiskenbaar een weergaveprobleem, maar na veel dingen te hebben geprobeerd tijdens het browsen op de forums, kan ik de oplossing nog steeds niet vinden.
Heb je een idee alstublieft?
Bedankt
Vriendelijke groeten.
Hallo
Zou er geen update zijn geweest voor het stuurprogramma van de grafische kaart? De door SW gecertificeerde driver is niet per se de laatste driver die beschikbaar is voor de grafische kaart, ik was zelf genoodzaakt om terug te gaan naar een driver (voor een andere kaart) om een betere werking te vinden na een update.
Vriendelijke groeten
3 likes
Hallo
Ik denk net als d.roger aan een update van de grafische kaart. Kijk of u een Windows-herstelpunt hebt vóór deze "als er een was"-update.
Vriendelijke groeten
2 likes
Hallo
Zorg ervoor dat u uw instellingen maakt vanuit het NVIDIA-instellingenvenster.
Anders ben je met de basis grafische kaart van het moederbord in plaats van de P600
3 likes
Hallo
Bedankt voor je antwoorden en zal dit allemaal controleren.
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groeten.
1 like
Een kleine aanvulling op de opmerking van @AC Cobra 427, het is niet per se nodig of nuttig om terug te gaan naar een herstelpunt om een eerdere versie van driver te vinden.
1 like
Hallo;
Nou daar ga je, we hebben alle hier genoemde mogelijkheden geprobeerd (driver --> vorige of recentere versie maakt geen verschil), maar als je een tekening opent die lokaal op de PC is opgeslagen (dus niet op PDM) geen probleem, alles is vloeiend en er crasht niets. Maar zodra je een tekening opent die op PDM is opgeslagen , raakt het RAM-geheugen verzadigd en stijgt het naar het maximum (16 Gb), wat de sluiting van Solidworks dwingt. Op de andere pc's (die identieke modellen zijn als deze en dezelfde versie van Windows 10) wordt echter geen probleem gemeld!
Met vriendelijke groet.
Hallo
Heb je de netwerksocket getest, misschien een andere verbinding of een netwerkaanpassing.
1 like
OK, dus het is PDM dat het probleem is.
U zegt "open een tekening", is het probleem specifiek voor slddrw-bestanden of algemeen voor alle SW-bestanden?
1 like