Heb je een oplossing of verklaring voor deze situatie die ik ervaar:
In een schets, van een bepaald aantal getekende lijnen, wordt solidworks ineens heel erg traag om dingen te realiseren.... Teken een lijn, plaats een rib, enz....
Dit gebeurt alleen in de sketch, zodra je de genoemde sketch verlaat, wordt Solidworks weer supersnel en vloeiend...
Het werken in de schets wordt daardoor een verschrikking, met responstijden van 5 tot 30 seconden...
Ik heb de CPU-belasting gecontroleerd die amper 15% is en het RAM-geheugen dat amper half wordt gebruikt, hetzelfde geldt voor de grafische processor die heel weinig wordt gebruikt.... nergens schoppen...
Bij voorbaat dank als u een oplossing voor dit probleem heeft.
CPU 15% is normaal, SW ondersteunt geen multicores (hoewel het wel in de vereisten staat).
Misschien moet je overwegen om je schets te vereenvoudigen? Als je echt alles in één schets moet doen, moet je kijken naar de opties voor automatisch snappen.
Kun je een afbeelding van je schets plaatsen waar we naar kijken als de PB niet ergens anders (of voor de hand liggend) is, zeker te vinden in de constructie van de schets zelf.
Tussen ons zie ik niet in wat, in een schets, zelfs een drukke, de CPU op de knieën zou brengen.
probeer zonder de Sigma-tekens , wat kansen zouden moeten zijn die naar iets anders verwijzen. Er moeten kruisverwijzingen zijn en na een tijdje weet hij niet meer waar hij aan toe is.
Kijk ook naar de repetities. Er zijn maar een of twee wiebelige dingen nodig om de puinhoop te vertragen.
Ook wordt de schets direct op ASM-niveau gemaakt of op een lager niveau dat een subassemblage of een deel van een subassemblage zou zijn. Met andere woorden, geef aan op welk niveau je schets zich bevindt (toon de boomstructuur). Aanwezigheid van lagen, enz....
De Sigma zijn de gaten in de schets die allemaal op één zijn gekalibreerd, maar het was traag voordat de gaten werden geïntegreerd, ik had alleen de lijnen en de signma van de lijnen verwijzen naar de lijnen ernaast.
Het is schets 17 in de montage met relaties met andere onderdelen inderdaad...
Ik zie mezelf geen 150 schetsen maken voor 150 snaren (op modernere piano's zijn het bijna 300 snaren), ik heb een software die een fortuin waard is, ik wil een schets hebben met al deze informatie.
Ik wil de sigma verwijderen, maar waarmee moet ik ze vervangen, functies?