Het is een uitgebreide oplossing die het volledige ontwerp-, simulatie-, productie- en projectbeheerproces stroomlijnt.
Dit aanbod bestaat dan ook uit:
Geavanceerde 3D-ontwerptools
Simulatie- en validatietools
tools voor gegevensbeheer en samenwerking...
Maar hoe werkt het? SOLIDWORKS Ultimate is alleen in de cloud en gaat verder dan ontwerp om de volledige levenscyclus van het product te dekken, inclusief documentatie en go-to-market.
Wil je live te weten komen hoe je gebruik kunt maken van dit aanbod en of het geschikt is voor jouw bedrijf? Neem deel aan onze aankomende "SOLIDWORKS Ultimate Discovery" webinar We zien je graag op 20 maart 2025 om 11:00 uur voor een presentatie en demonstratie door onze SOLIDWORKS experts!
Desalniettemin, als ik het zo mag zeggen, in alle hartelijkheid, denk ik dat ik geen ongelijk heb als ik zeg dat wat echt voor gebruikers zou worden gedaan , een SOLIDWORKS STABLE EDITION zou zijn.
Een oplossing voor het verzamelen van bugs is, denk ik, HET verzoek van de meerderheid, voor een pakket dat bonusbugs zou bevatten naast de oude die er al zijn.
Nou, dat zeg ik, maar we weten allemaal dat als het nog niet is gedaan, het nooit zal gebeuren.
Kortom, het is nog steeds leuk om aanbiedingen aan te bieden.
PS: Ik hoop dat je dit bericht niet slecht opvat en niet te boos op me bent.
Hallo Coralie, Bedankt voor deze presentatie, ik had het leuk gevonden als het in dit pakket mogelijk was om met deze ULTIM-versie te hebben gecomponeerd. Het zou een goed pluspunt zijn, met de andere tools die in deze versie worden genoemd ... Om te zien, het is gewoon een vraag... Wordt vervolgd. @+. AR.
Hallo @Coralie, Bedankt voor dit bericht. Ik heb me aangemeld voor de presentatie. Ik begrijp het verschil met de 3DExperience niet echt. SolidWorks Ultimate is zelfs een fragment van de 3DExperience?
Het pakket kan interessant zijn tot het lezen van "wordt alleen aangeboden in cloudmodus". Wat Microsoft, Dassault en anderen nog niet hebben begrepen, is dat door mensen te dwingen te betalen voor abonnementen die NIET WILLEN, mensen op zoek zullen gaan naar alternatieve opties (en overigens gratis zoals libreoffice om office bijvoorbeeld te vervangen, freecad voor 3D-ontwerp...) en dat ze door te veel te willen winnen het risico lopen ALLES te verliezen.
Vergeet niet dat de cloud zich niet thuis voelt en dat als je ontwerp (bijvoorbeeld) te veel op een raket lijkt, het mogelijk is dat je dezelfde zorgen hebt als deze advocaat die de bestanden van zijn pedofiliezaak op de Google-cloud heeft opgeslagen (-> sluiting van het account en rapportage aan de rechtbanken).
Nou, het zet me aan het denken, vanuit ecologisch oogpunt, is het echt redelijk om alles te vertroebelen als we weten hoeveel serverfarms er op de planeet in actie zijn om onze e-mails te checken, en dat de cloud erger is?
Een lokaal ecosysteem, zo groot als het noodzakelijke minimum en nuttig voor de activiteit van het bedrijf, zal altijd minder (niet alleen elektriciteit) verbruiken dan externe servers, die alleen kunnen worden opgeroepen op het moment van back-up.
Dus hoezeer ik ook tegen ecologen ben, ik ben voor ecologie.
Tussen Solidworks, Solidworks Cloud, 3D experience, 3Dexperience Solidworks, 3DexperienceWorks, voeg ik daar de verschillende versies van elke Standard, Premium aan toe en wat als we een Ultimate zouden toevoegen, zodat niemand iets zou begrijpen van onze aanbiedingen? Bedankt Dassault, maar ook al werk ik al 20 jaar aan Solidworks, ik begrijp niets meer van je aanbiedingen en deze vrolijke puinhoop waarbij de namen eruitzien als 2 druppels water voor 2 verschillende versies.
En toch leer ik heel regelmatig over deze onderwerpen, maar hoe meer ik leer, hoe minder ik deze aanbiedingen begrijp en hoe minder ik erin geïnteresseerd wil zijn om eerlijk te zijn. Ik kan me niet eens de nieuwkomer voorstellen die arriveert om het meest geschikte aanbod te kiezen... En het grote probleem is dat ik lang niet de enige ben die er zo over denkt. Zie onder andere deze link:
Ik kan het beleid om naar de cloud te gaan en de voordelen ervan begrijpen, ook al ben ik er geen fan van, maar de veelheid aan versies met onbegrijpelijke namen leidt er steeds meer toe dat we denken dat we voor de gek worden gehouden omdat we niet eens weten wat we kopen of wat we missen. En wat mij zorgen baart en bevestigt wat ik denk (onbegrijpelijk aanbod) is dat we steeds meer webinars moeten doorlopen om deze verschillende aanbiedingen toe te lichten, en ondanks vele bezichtigingen blijft het voor mij even onduidelijk als altijd...
Ik ben het ook eens met sbadenis, Ik hou niet echt van wolken, je kunt niets binnen zien, het is een puinhoop, ik ben liever boven de wolken lol. @+. AR.
En tegelijkertijd, als er één legitiem bedrijf is dat historisch gezien altijd met de wolken heeft geworsteld, dan is het Dassault!
Als ze de crash echter willen vermijden, is het misschien tijd voor hen om uit hun cloud te komen door dichter bij degenen te komen die ermee hebben ingestemd om aan boord van hun bedrijf te gaan. Het is door hun voeten op de grond te houden dat ze weer zullen opstijgen.