Solidworks Visualiseren

Hallo

Ik wil graag weten of het mogelijk is om een demoversie van Solidworks Visualize te downloaden?

Hallo

Ik weet niet zeker of je kunt kopen vizualize apart, maar we zullen zien.

Vizualize is inderdaad gereserveerd voor mensen met een onderhoudscontract en in dit geval is het gratis. Het is een vorm van goodies.

Aan de andere kant is het een software die een grote intellectuele investering vereist, net als Photoview 360 of Modo901.

In de tussentijd kunt u de verschillende trainingen bekijken die voor vizualize (vizioulaïzz in het Engels) zijn gemaakt

Zo heb ik dit jaar geen onderhoudscontract afgesloten en nou ja beschuit meer Vizualise  (Snifff Sniff)

Hallo

Bedankt voor je antwoord, ik zal het uitzoeken en zien wat er gedaan kan worden.

1 like

Hallo

Naast het onderhoudscontract dient u minimaal in het bezit te zijn van een Professional licentie. De standaardlicentie staat niet toe dat u Visualize Standard krijgt.

De Professional-versie van Visualize is een licentie op zich.

1 like

Hallo

Reagrde deze draad: http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/solidworks-visualize

Fijne dag

Hallo Cyril. f

Neem me niet kwalijk dat ik je tegenspreek :-) :-) maar ik heb net de bevestiging gekregen dat Vizualize een licentie heeft zonder kosten voor degenen die een onderhoudscontract hebben (begrijpelijk). Standaard of hogere uitvoeringen zoals de PRO.

Het is net als voor CAM, je kunt het krijgen met een licentie zonder kosten als jaarlijks onderhoud.

Zoals ik al zei, het is een echte souk, hun naam. Maar dit is begrijpelijk.

Vriendelijke groeten

@Zozo_mp: Niet volgens de website van SW

http://www.solidworks.fr/sw/products/3d-cad/3d-cad-matrix.htm

1 like

@cyril.f

Dank u voor uw link.

Maar je zag het sterretje *    (*Beschikbaar met onderhoud). Dat wil zeggen gratis gezien de prijs van de rest.

Ik heb er misschien recht op omdat ik de premium-versie heb, d.w.z. standaard CAD + standaardsimulatie.

Ik denk dat dit semi-duidelijke ding met opzet is gedaan, zodat we de verkoper bellen die van de gelegenheid gebruik zal maken om zijn werk te doen ;-)

Tot ziens :-)

Ik heb het gezien, maar voor zover ik weet houdt de matrix rekening met beide stukjes informatie. Nu kan er een fout op hun site staan, maar met beide licentieniveaus (pro en premium) hebben we geen probleem om Visualize te krijgen.

1 like

Hallo

Ik kom terug op dit bericht, maar als het voor een toekomstige aankoop is, heeft uw wederverkoper waarschijnlijk een manier om u een licentie te verlenen die een paar dagen geldig is.

Dat is wat we vanmorgen hebben gedaan, voor een SW2018, een licentie die 7 dagen geldig is

A+

Hallo allemaal en bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb contact opgenomen met mijn dealer en er zijn 2 voorstellen voor mij beschikbaar.

De eerste is om mijn standaardlicentie te upgraden naar een pro-versie om deze erin te hebben gezien.

De tweede is om een aparte licentie te hebben voor deze visualiseer software, maar met onderhoud naast SW's.

Ik denk dat mijn keuze de eerste optie zal zijn om meer functionaliteit in SW te hebben dan we in de toekomst nodig hebben.

Hubert , ik heb mijn wederverkoper om zoiets gevraagd, maar hij adviseerde me om een demo ter plaatse of op afstand te doen, zodat iemand met ervaring ons meteen de mogelijkheden van resultaten kon laten zien zonder dat ik het hoefde te verknoeien bij het leren van de software zonder voorafgaande training.