Salam Alaykom, Salut; Jestem początkującym użytkownikiem Solidworks i potrzebuję porady.
Witam
Czy to jest bardzo niejasny temat^^
Na stronie znajduje się część "Samouczki" dla początkujących na temat Solidworks, pierwsze kroki itp.
Pytania dotyczą głównie napotkanych problemów lub trudności związanych z poczęciem.
Thomas
Witam
Myślę, że znajdziesz tam również wiele informacji na temat Lynkoa, biorąc pod uwagę wszystkie pytania, które już zostały zadane.
Miłej niedzieli
Fred
Witam
Radzę obejrzeć tutoriale na Youtube, najlepiej zacząć:
http://goo.gl/nujoN7
Są dziesiątki filmów!
A jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, zadaj tutaj nowe pytanie, a pierwsze odpowiedzi na ogół przychodzą bardzo szybko.
Miłej nauki!
Witam;
Radzę zacząć od vedio na youtube, aby zobaczyć interfejs oprogramowania i zrozumieć pierwsze funkcje, a także popracować nad łatwymi rysunkami 2D, aby wrócić do 3D.
Powodzenia
Witam
Możesz skorzystać z pomocy kontekstowej SolidWorks, jest to bardzo dobrze wykonane, aby rozpocząć. Znajdują się tam również przykłady z modelami pomieszczeń, które wykorzystujemy do wykonywania ćwiczeń. Wszystkie moduły są pokryte, części, złożenia, rysunki, blacha, powierzchnia...
Miłej nauki.
tutoriel.png
Cóż, bądźmy pragmatyczni:
Kupując samochód, aby wiedzieć, jak nim jeździć, musisz najpierw nauczyć się, zdając prawo jazdy, zawsze możesz dostać się ucząc się na polu z traktorem lub jeżdżąc po parkingu, ale faktem jest, że nie jest to najlepsze ani najszybsze rozwiązanie.
Cóż, dla SolidWorks jest tak samo... Jeśli chcesz wiedzieć, jak z niego korzystać, możesz znaleźć wiele informacji w sieci, ale najlepszym rozwiązaniem i ostatecznie najbardziej opłacalnym jest odbycie szkolenia!
Witam
Nie jestem administratorem, ale myślę, że musisz mieć wystarczająco dużo odpowiedzi, aby móc zamknąć swoje pytanie?
Mam projekt solidworks, który może mi pomóc i z góry dziękuję, dzwoni do mojego framera
Mam projekt solidworks, który może mi pomóc i z góry dziękuję
WITAM