Goedemorgen en de beste wensen voor iedereen.
Een klein probleempje, als ik mijn assemblage open, de kleine in een hoek van het scherm, waarschijnlijk vanwege een slechte bediening, kun je me helpen?.
Bedankt.
Eric
Goedemorgen en de beste wensen voor iedereen.
Een klein probleempje, als ik mijn assemblage open, de kleine in een hoek van het scherm, waarschijnlijk vanwege een slechte bediening, kun je me helpen?.
Bedankt.
Eric
Je klikt op je assemblage en je beweegt je muiswiel
@+ ;-)
Je moet een deel van je vergadering hebben dat er heel ver van verwijderd is.
Als gevolg hiervan lijkt de assemblage erg klein.
Om dit te controleren, klik je op zijn best op Zoom (of F9) en kijk je of je assemblage weer klein wordt. Als dat zo is, zoek dan naar uw verloren onderdeel (het is vaak een blauwe stip geworden met de zoomschaal) en breng het dichter bij de montage; of bekijk al uw onderdelen van uw assemblage door de FeatureManager.
Als een onderdeel zich aan de rand van het werkgebied bevindt, is het ook mogelijk om AssemblyExpert te gebruiken om het te lokaliseren.
Hallo
En een vraag als je op het weergave-icoon klikt en de ISO-weergave oproept, de assemblagerecenters?
Als het document op één positie is opgeslagen, wordt het opnieuw geopend op de laatst opgeslagen positie.
Naast het geval van het onderdeel dat ver weg ging, kan er een onderdeel zijn met enorme limietafmetingen, vooral het kan gebeuren op onderdelen die zijn geïmporteerd van een inboorling (in dit geval kan de oorsprong bij zijn vriendinnen liggen).
Een manier om dit te herkennen is door de Featue Manager (zoals aangegeven door Alain.erp) te bekijken met de optie Feature Manager/Dynamic Highlight aangevinkt. Dit stelt ons in staat om een enorme envelop te detecteren in relatie tot de assemblage
Hallo
We hadden een tipvideo op YouTube gepubliceerd (het is een beetje oud!) die het antwoord van Fthomas illustreert.
Deze AssemblyXpert functie bestaat nog steeds.
http://www.youtube.com/watch?v=CncJPWm1eI0
Vriendelijke groeten
Heel goed deze video, ik wist het niet !!