Hallo!Ik werk aan Solid Works 2011 ... mijn bedrijf veranderde mijn werkstation om te gaan van XP pro naar Windows 7 .... en de verrassing niet meer 3D-weergave noch in de tekening, noch in het onderdeel of in de montage... Ik heb een nieuw stuurprogramma voor de grafische kaart gedownload, maar niets te doen... van de cp ben ik vernietigd om in wireframe te werken, wat jammer is voor een 3D-software
Logischerwijs moet het slagen, anders moet je, zoals Lucas en de anderen zeggen, kijken naar de grafische stuurprogramma's die compatibel zijn met SolidWorks, want dat zijn ze niet allemaal.
Alleen versie 310.90 is gecertificeerd om te werken met SolidWorks 2011 voor Windows 7 64-bit.
Als u naar apparaatbeheer gaat en vervolgens naar de details van de grafische kaart op het tabblad stuurprogramma, zou er op versieniveau het volgende moeten zijn:
9.18.13.1090
Bewerken: of klik vanaf het bureaublad > met de rechtermuisknop > Nvidia-configuratiescherm > Systeeminformatie linksonder. Daar is de driverversie en daar moet 310.90 worden aangegeven.
Ik heb net getest op mijn Windows Seven werkstation met een Solidworks 2011: geen probleem.
Voor de test ga naar solidworks, zonder iets open, tools, optie, prestaties, vink het vakje "emuleer de Open GL-functie" aan als alles weer normaal wordt, is het een probleem met betrekking tot de grafische kaart, dus ofwel de driver van de kaart, of een module zoals nview op nvidia-kaarten, of een Windows-weergavemodus zoals bijvoorbeeld de aero-thema's.
Allereerst, wat is het type van uw station? H.P: Denk ik.
Als dat het is, ga dan naar de hp-website om de stuurprogramma's te downloaden die geschikt zijn voor uw werkstation of zoals hierboven vermeld, neem een kijkje op het officiële Solidworks-portaal.
Ik heb dezelfde grafische kaart als jij en heb geen weergaveproblemen.
Kun je ons wat screenshots sturen? (Apparaatbeheer, SolidWorks in uitvoering enz...)