hallo, na het probleem van de onmogelijkheid om vergelijkingen te maken op mijn mobiele werkstation, heb ik geprobeerd solidworks 2015 opnieuw te installeren na het verwijderen en opschonen van het register, het probleem blijft hetzelfde
Terwijl ik op mijn desktop-pc met Windows 8.1 Pro ook geen probleem heb met vergelijkingen met solidworks 2015
symptoom: Ik maak een schets, een lijn, een dimensie Ik klik op de dimensie die ik zet =c1 het vertelt me dat ik een vergelijking ga maken, maar zet het vergelijkingsacroniem niet voor de dimensie en maak geen vergelijkingsmap in de boom
Dezelfde versie van het office pack, ja, maar welke?
Als het 2007 is, wees dan voorzichtig dat deze versie compatibel is met SW2014 SP5, wat niet betekent dat het niet werkt op latere versies, maar het is een beetje willekeuriger.
geen versie, pack, Office 2010, en de configuraties zijn identiek, op de 2 pc's, zelfs Windows en zelfs solidworks, ik heb de defecte solidwork al verwijderd, de solidworks-sleutels in het register verwijderd en solidworks opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan, onmogelijk om vergelijkingen te maken!!