Solidworks2015 windows 8.1 pro probleem na installatie onmogelijk om vergelijkingen te maken op schets dimensies

hallo, na het probleem van de onmogelijkheid om vergelijkingen te maken op mijn mobiele werkstation, heb ik geprobeerd solidworks 2015 opnieuw te installeren na het verwijderen en opschonen van het register, het probleem blijft hetzelfde

Terwijl ik op mijn desktop-pc met Windows 8.1 Pro ook geen probleem heb met vergelijkingen met solidworks 2015

symptoom: Ik maak een schets, een lijn, een dimensie Ik klik op de dimensie die ik zet =c1 het vertelt me dat ik een vergelijking ga maken, maar zet het vergelijkingsacroniem niet voor de dimensie en maak geen vergelijkingsmap in de boom

Bedankt voor je hulp

Hallo

Heb je op beide pc's dezelfde versies van het office pack???

1 like

Hallo

Als je naar Verborgen Objecten van de Boom/ Vergelijking gaat, heb je toegang tot het vergelijkingsformulier en kun je er een paar invoeren?

1 like

Nee, zelfs door de tabel met vergelijkingen in de boom te bewerken, is het onmogelijk om er een te maken!

Het is dezelfde versie van Windows Service Pack op de 2 pc's

oeps zelfde versie pack office

Hallo

Dezelfde versie van het office pack, ja, maar welke?

Als het 2007 is, wees dan voorzichtig dat deze versie compatibel is met SW2014 SP5, wat niet betekent dat het niet werkt op latere versies, maar het is een beetje willekeuriger.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

geen versie, pack, Office 2010, en de configuraties zijn identiek, op de 2 pc's, zelfs Windows en zelfs solidworks, ik heb de defecte solidwork al verwijderd, de solidworks-sleutels in het register verwijderd en solidworks opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan, onmogelijk om vergelijkingen te maken!!

Vergelijkingsproblemen doen me denken aan dit probleem, dat aanwezig was in SW2015 en van invloed was op vergelijkingen, macro's en vele andere functies: https://www.my-cad.fr/problemes-solidworks-microsoft-mise-jour/

Het was de update van de KB 3072630

Dit Microsoft SOLIDWORKS-probleem doet zich voor op Windows 7, Windows 8 en Windows 8.1 en op alle versies van SOLIDWORKS

Uit het artikel, geschreven in 2015.