Hallo In SolidWorks 2022 vertelt het me " ongeldige bestandsnaam" Omdat SolidWorks weigert het in de map te plaatsen die ik selecteer, omdat het het in de programmamap plaatst. Bijgevoegde schermafbeeldingen
Hallo; In je screenshot verwacht solidworks een bestandsnaam vóór de .sldprt...
Transcriptie van de pop-up van de waarschuwing: c:\program Files\SOLlDWORKS Corps.sldprt De bovenstaande bestandsnaam is ongeldig
Heb je geprobeerd dit bestand ergens anders en onder een andere naam op te slaan? Of om een " kopie opslaan als "? In uw titel vermeldt u " SolidWorks Invalid Split File Name" (ja, ik heb spaties tussen de woorden toegevoegd voor meer leesbaarheid), maar ik vraag me af over het begrip " gefractioneerd ", wat bedoel je daarmee?
En bedankt dat je de hoofdsteden niet misbruikt, het is alsof je tegen ons schreeuwt.
Ja, ik heb het in een andere map geprobeerd, maar Solidworks blijft op het oorspronkelijke pad in de Soliworks-programmamap. Gisteren werkte het geweldig en vandaag onmogelijk. Dit zijn bestanden die vanuit een ander bestand zijn gefactie om ze op de lade van mijn Kobra 2 Max te kunnen afdrukken. Om zijn hoofd op de grond te slaan!!
Hallo; Ongetwijfeld is het nodig om namen (titels) toe te kennen aan de te exporteren lichamen? Of, in het slechtste geval, klik op " automatische toewijzing". van de titels "?