Gebruikt model van de pollingmuis

Hallo.

Ik ben  net als ad.be

Ik loop met een Logitech M705, wat redelijk comfortabel is.

Aan de andere kant is http://www.handshoemouse.com/fr/ verleidelijk, maar met de presentatie zou het een paar kleine opties missen.

Hallo

Voor mij is een bedrade muis belangrijk.

Ik raad het assortiment muizen van het soort aan:

RAZER naga bedraad

http://www.razerzone.com/fr-fr/store/gaming-mice/filter/family/naga/type?src=pgm.81565700&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=gamingmouserazernaga&utm_campaign=adwordsfrbrandmicenaga&utm_content=textad&gclid=CIjvlJbeuMICFXQatAod4goARg

Wat de ruimtemuis betreft, moet je jezelf in het begin forceren maar de tijdwinst is na 1 maand niet te verwaarlozen.

Ter info: ik had met mijn manager gewed dat als ik een dobbelsteen gooide die slechter was dan hij, we de Space Mouse zouden bestellen en ik won^^

1 like

Ja Fred! Ik ben het echt met je eens, ik heb draadloos getest, eerlijk gezegd zijn de batterijen met geweld opgezwollen, in het tempo waarin we ze gebruiken, vervangen we ze de hele tijd.

Aan de andere kant, de Razer die ik heb getest bij een gamervriend voor mij is het niet al te veel van een knop, en dan is het echt te duur!!

Persoonlijk vond ik niets zachter en lichter dan mijn logitech M100, ultra (te) basic :/

Je hebt misschien gelijk over de ruimtemuis, het kan effectief zijn om hem een tijdje te gebruiken, in 3 dagen lukte het me niet om de tijdsbesparing te vinden, maar ik denk dat ik het redelijk goed onder de knie heb...

Wat me irriteert, is dat de hand altijd ver van het toetsenbord verwijderd is...

Iedereen heeft immers zijn eigen gewoontes!

Hallo.

Eens met Frédéric (bedrade muis).

Ik gebruik een Lexip pro.

Voordeel: je houdt de linkerhand vrij (bestaat alleen voor rechtshandigen).

Het configuratiepaneel is eenvoudig en de muis herkent de gebruikte software, waardoor u met praktisch hetzelfde gedrag van het ene 3D-logboek naar het andere kunt overschakelen.

Artikel op het forum hier.

Lexip site hier

@ferrant: Voor mijn logitech-trackball, de batterij, vervang ik deze maar één keer per jaar, anderhalf jaar.

Hoi allemaal

Persoonlijk gebruik ik al 2 jaar een bedrade Logitech G600. Niets om over te klagen: prettig in de hand, precies en vooral traploos instelbaar dankzij deze 12 duimknoppen die op 3 verschillende niveaus kunnen worden geconfigureerd (ik gebruikte een niveau voor PRT, een voor ASM en een voor MEP). Sindsdien gebruik ik het toetsenbord bijna niet meer, ik kan alles vanaf de muis bedienen. Het kost wat tijd om eraan te wennen, maar als je het eenmaal probeert, gaat het erom dat je het overneemt.

De meegeleverde software stelt u ook in staat om profielen voor elke gewenste software te configureren en op te slaan (een configuratie voor SW, een voor een videogame, een voor Excel ... ) en bovendien kunnen deze configuraties worden opgeslagen op de pc of in het geheugen van de muis, waardoor u de muis op elk werkstation kunt plaatsen en deze parameters kunt behouden.

Daar ga je!!

g600.jpg

Dank u allen voor uw getuigenissen!!