BOM-uitvoer in Excel van pdm

Hallo

Ik wil graag een nomenclatuur maken in Excel- of CSV-formaat vanaf PDM zonder dat ik een tekening hoef te maken.voor een integratie met Cegid.

Artikelnr./Onderdeelnaam/Materiaal/Massa/Hoeveelheid.

Bedankt

Vriendelijke groeten

stéphande DARTY

pc_2pt_casual_complet.pdf

Hallo

De kluis heeft niet noodzakelijkerwijs hetzelfde beheer van de weergave van stuklijsten als die in SW zijn gebouwd. Maar om de gegevens te kunnen extraheren en te testen om te krijgen wat u wilt, moet u de nomenclatuur instellen om de kolommen waarin u geïnteresseerd bent weer te geven in de beheerinterface. De export gebeurt dan rechtstreeks in de Windows-exporteur van de kluis (tabblad nomenclatuur).

2 likes

Bedankt

Jouw antwoord heeft me geholpen de oplossing te vinden

Vriendelijke groeten.

Cegid had (10 jaar geleden) ook een module ontwikkeld die solidworks-assemblages scant en waarmee de componentenlijst rechtstreeks in de BOM kon worden geïmporteerd. Dat is wat we nu gebruiken (maar we hadden toen nog geen PDM).

Ik zou graag willen weten hoe u de PDM-export hergebruikt om de stuklijst in Cegid te genereren.

De molen die 10 jaar geleden door Cegid is ontwikkeld, wordt niet echt meer onderhouden en het risico bestaat dat je vast komt te zitten tijdens een update van Cegid of Solidworks