Problemen met BatchProperties 2013.13.09

Hallo

Ik heb de andere dag de nieuwe versie van de Axemble tools (2013.13.09 x64) geïnstalleerd en ik heb een probleem met de BatchProperties.

Ik gebruik het voornamelijk om PDF- en DXF-bestanden van mijn plannen naar mijn klanten en leveranciers te verzenden. Onze plannen worden genoemd met het 6-cijferige zaaknummer gevolgd door een streepje ( - ) en de markering (in cijfers of op 2 of 3 letters). Bijvoorbeeld 168876-12 / 165479-EC / 166576-9. Om de aanwijzingen op de vlakken die we verzenden te beheren, gebruiken we de hernoemingsfunctie door een achtervoegsel toe te voegen dat overeenkomt met de aanwijzing aan het einde van het bestand. (bijv. _indA)

Tot nu toe werd bijvoorbeeld een basisbestand 168876-EC.slddrw 168876-EC_indA.pdf. Maar sinds de laatste versie zit ik met 168876-EC.slddrw_indA.pdf

Blijkbaar past de tool het hernoemingsmasker toe op de volledige bestandsnaam, inclusief de extensie. Ik heb geprobeerd mijn masker aan te passen door de laatste 7 tekens te vervangen door het achtervoegsel _indA maar het werkt ook niet en ik eindig met iets als dit: 16_indA.slddrw.

Het is alsof het het masker heeft toegepast op het deel van het bestand waarin ik geïnteresseerd ben, maar vervolgens de Solidworks-extensie heeft toegevoegd vóór de nieuwe extensie (.pdf, .dxf of andere).

Ik heb de opties doorzocht om te zien of het een optie was die kon worden uitgeschakeld.

Als ik iets heb gemist, vertel me dan wat ik moet veranderen of dat het een probleem is dat jij ook hebt.

Met vriendelijke groet, Pierre.

En natuurlijk heb je begrepen dat ik het over de BatchConverter had ... We kunnen niet bewerken. :-(

Hallo

Ik denk dat je Axemple rechtstreeks moet bellen.

Ik zie het niet, sorry.

Hallo

Bedankt voor de feedback van deze informatie.

We hebben het probleem kunnen reproduceren en de R&D-afdeling werkt eraan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Een nieuwe setup zal zo snel mogelijk worden vrijgegeven.

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo jmsavoyat,

terwijl ik toch bezig ben, vond ik een probleem, dit keer onder PowerPrint toen ik een map wilde starten.

Opeenvolging van gebeurtenissen:

Gisteren heb ik mijn bestanden in PowerPrint gezet, ik start en het printen gaat goed. Alleen ik vind in mijn directory alle TIFF-bestanden die overeenkomen met de afgedrukte bestanden. Ik verwijder ze, ik kijk naar de Power Print Edit-opties en ik zie dat de TIFF-exportoptie is aangevinkt naast de papieruitvoeroptie. Ik vink het vinkje uit en trouwens, ik kijk of er interessante nieuwe opties zijn in de sectie Opties. Ik verander een paar instellingen en sluit de software.

Vanmorgen ben ik nieuwe plannen aan het printen, en hetzelfde als gisteren, ik heb de TIFF's. Als ik er zo naar kijk, zijn alle opties terug naar de staat waarin ze zich gisteren bevonden. Ik heb wat tests gedaan, maar het lijkt erop dat de configuratiewijzigingen niet zijn opgeslagen.

Bij voorbaat dank, Pierre Sauvageon.

Hallo

@ChatNoir: Als u problemen ondervindt of als u verbeteringen aan de hulpprogramma's wilt melden, is het beter om de daarvoor bestemde knop te gebruiken door op de knop "i" (Over ...) van het hulpprogramma te klikken en vervolgens op de knop "Een verbeteringsverzoek melden" te klikken. Dit is de enige manier om er zeker van te zijn dat er rekening wordt gehouden met het verzoek. Op dit punt is er traceerbaarheid van de aanvraag. Het is net als SolidWorks!

Het forum was niet voor dit doel gepland.

Dus ik laat je op dit laatste probleem wijzen door deze methode toe te passen.

Bedankt voor uw begrip.

Vriendelijke groeten

image.png
2 likes

Ah, ik had deze mogelijkheid niet gezien!

Goedendag,

Wat betreft uw probleem met PowerPrint (optie niet opgeslagen), het probleem is opgelost door de optiemappen van eerdere versies te verwijderen.

De mappen met hulpprogramma-opties zijn te vinden onder : C:\Users\Username\AppData\Local\Axemble

Hartelijke groeten.

2 likes

Hallo

Het probleem dat zich voordeed in het hulpprogramma "BatchConverter" is opgelost.

Een nieuwe 2013-13-10 setup voor x32 en x64 is bijgewerkt op de myCADservices website.

Vriendelijke groeten

3 likes

Dank u voor uw antwoorden.