Apothema solderen door connector

Hallo Zozo,
Ik heb ook mijn licentie voor de 2022 op mijn desktop, niet op mijn laptop omdat ik geen wijzigingen meer kan aanbrengen in een 2021 en deze kan doorgeven aan mensen die niet de nieuwste versie op kantoor hebben om onderdelen te kunnen wijzigen (in 2021), het is ingewikkeld ...
Om uw methode te valideren en uw advies toe te passen, ga ik terug naar de studie van mijn krukpen en doe ik 's ochtends de twee versies, plus de analyse van de krachten met de m.blt-plaat.
Ik leer nieuwe dingen en vooral hoe deze simulatietool is gestructureerd door uw opmerkingen en advies van u beiden, dank u.

1 like

Hallo

Bedankt voor het uitleggen van de configuratie, het is leerzaam en vormend.
Wat betreft de torsor (zweten bij het luisteren naar dit woord... met het risico op fouten op de lange termijn.) Ik zal in staat zijn om het centrum van de reductie te veranderen en mezelf op het kritieke punt te plaatsen, ik was erg geïnteresseerd bij de eerste aanblik van de koordtracering en om een variatie van het apothema op te merken in relatie tot de belastingen en reacties, dit stelt me in staat om een idee te krijgen van de hervatting van krachten en dan misschien een discontinu koord te overwegen, maar deze intuïtie zou de gelaste assemblage verzwakken, denk ik.
Vriendelijke groeten.

Spectrum.

@m_blt

Dank u voor het bestand is de informatie.

Ik ga naar je dossier kijken.

Vriendelijke groeten

1 like

@spectrum

Maak je geen zorgen als er iets misgaat met Pasen

1 like

Hallo

Ik ben erg blij met de aanpak die ik zal volgen met het spel tussen mijn twee stukken.
Bedankt voor de ontwerpdissectietip, ik weet het niet... Niet goed.
Ik zal in staat zijn om mijn simulaties voort te zetten.
Fijne dag voor jou.

Spectrum.

Het soldeer beweegt niet, ik heb het apothema van 1/4 inch, 6,35 mm.

en dissectie.

Hallo @spectrum

AMHA, persoonlijk zou ik op deze plek niet de moeite hebben gedaan voor de crankpen.

Als ik verwijs naar het begin van de post en ook naar het algemene gebruik van dit type montage: de krukpen zorgt ervoor dat de buis in torsie werkt.

Dus niet als je je inspanningen doet.
Er moet een schets in het gat worden gemaakt en worden aangevuld met een scheidingslijn in het gat.

Ik heb het 2022 V-bestand als je wilt

Vriendelijke groeten

Hallo Zozo_mp,
Ah, ik aarzelde om een scheidingslijn op mijn boring te plaatsen (zoals een lagerbelasting die 1/2 oppervlak raakt door de aanwezigheid van de speling met de as) omdat ik oorspronkelijk een scheidingslijn in mijn buis had geplaatst, maar door een schaal te plaatsen, had ik een oneindige verplaatsing ... geen verband tussen de twee 1/2 rompen, nou dat is mijn persoonlijke begrip ...
Ik ben bereid om naar uw parameters te kijken om de implementatie in volume te bevestigen en ik zal in volume blijven, niet gemakkelijk om de soldeerconnector te gebruiken omdat het een gelijktijdige rand vereist en met de spel niet mogelijk is het noodzakelijk om een configuratie te maken die is afgeleid van een variabele set = 0.
Ok voor mijn fout bij het zoeken naar draaien, onzorgvuldigheid ...
Bedankt voor de informatie en het advies.

Hallo
Hier is het V-gezipte bestand 2022

Voor de soldeerconnector heb je volgens mij geen speling nodig.
Ik heb niet al te veel tijd om te kijken, maar normaal gesproken betekent connector dat het twee elementen met elkaar verbindt
Dit betekent dat u opnieuw moet controleren of uw twee stukken (zonder speling) vanaf het begin "  vrij " moeten worden verklaard in de interactie tussen componenten.

Wees voorzichtig, een scheidingslijn maakt een berekening met een geschatte waarde mogelijk, omdat het doel alleen is om de torsie en mogelijke vervormingen van de crankpen te meten.

Dit is niet te vergelijken met een " lagerbelasting ", niet in de laatste plaats omdat de lagers vast staan en ze helemaal niet hetzelfde meten.

Vriendelijke groeten
.zip bedieningshendel (239,6 KB)

Hallo Zozo_mp,

Uit mijn pogingen, als er een speling aanwezig is tussen twee elementen, vindt de connector door de geometrie geen gelijktijdige rand, dus dit pad is onmogelijk vanuit mijn beginnerservaring.
Wat me stoort, is de verplichting om orthogonaal te zijn tussen de twee oppervlakken, bijvoorbeeld een element dat onder een andere hoek is georiënteerd en de connector wordt vuurvast!
OK, het is genoteerd en gearchiveerd om aangepaste tools te hebben. Bedankt.
Vriendelijke groeten.

Spectrum.

@spectrum

Je ellende op het gebied van solderen komt overeen met mijn eigen problemen met SW-solderen.

Zozeer zelfs dat ik me soms afvraag of ontwerpers ooit een voet hebben gezet in een werkplaats die aan lassen doet. We zouden ze bij @OBI_WAN op stage kunnen sturen!
Het is tien jaar geleden dat ik het lassen in sub-ASM en ASM heb opgegeven, het is onhandelbaar en te spraakzaam. Ik heb de aanwijzingen rechtstreeks in de Europarlementariër gezet, wat meer dan genoeg is voor lassers die geen Mickeys zijn en die de bedoelingen van de vergadering heel goed begrijpen.

Mijn collega's zijn misschien genuanceerder over de las.

Vriendelijke groeten

1 like

Ja @Zozo_mp
Lassers zijn professionals en hun ervaring is een rijkdom.
Persoonlijk laat ik ze het doen omdat lassen hun werk is, niet het mijne, aan de andere kant, net als jij, leg ik opleggingen omdat ik het overzicht van mijn assemblage niet had.
Moge de kracht met je zijn.