Ik heb je hulp nodig omdat ik een geheugenverlies heb Ik wil aftrekken in mijn assemblage . Stuk 1 gaat in kamer 2 en ik zou graag de vorm van de inkeping willen hebben, stuk 2 op kamer 1
Ik weet hoe ik moet combineren en aftrekken als ik op een onderdeel ben met de volumelichamen, maar hoe zit het in een assemblage?
Hallo @KhAmCoM, Je stappenbestanden hebben geen volume, maar ik kan je vraag nog steeds beantwoorden. Maak een onderdeel en voeg de componenten toe die u wilt combineren, met de functie voor invoegen > onderdeel (indien nodig, transformeer uw stappen in een voorstuk). Rangschik de stukken volgens uw behoefte en selecteer vervolgens invoegen → functie → combineren. Selecteer beide delen en trek deze vervolgens af. Fijne dag
Voor mij niet, want in een assembly zijn alleen deze functies beschikbaar:
Aan de andere kant is het mogelijk om Booleaanse bewerkingen in uw onderdeel uit te voeren, zoals hierboven vermeld (maar plotseling wordt uw onderdeel niet bijgewerkt als u besluit een onderdeel van de assemblage te wijzigen, wat mij uw wens lijkt te zijn).