Ruimtepiloot pro

Hallo, ik zou graag informatie willen hebben over Space Pilot Pro

Ik heb zojuist de accisitie van een gebruikte 3D muis space pilot pro verbinding, maar de verkoper zei niet dat er geen handleiding meer was.

Ik heb wat onderzoek gedaan op het net en op de 3D connexion website, maar ik kan niet vinden wat ik zoek.

Ik zou graag willen weten of er iemand op deze prachtige site is die een gebruikershandleiding in het Frans zou hebben, omdat ik de functies van de muis zou willen veranderen, durf ik het op dit moment niet aan, omdat ik hem niet zou willen breken.

Bij voorbaat dank voor eventuele reactie van u.

Patrick

Hallo

Ik heb dit gevonden. Ik denk niet dat dit de volledige handleiding is, maar als het kan helpen.

3dx_featureguide_spacepilotpro_en_intl.pdf

Hallo

Ik denk niet dat de handleiding nuttig voor je is.

Wat naar mijn mening belangrijk is, is dat je de stuurprogramma's in fct van je besturingssysteem bijwerkt.

Wat wil je er daarna mee doen?

Gebruik je outllok? Volg je RSS-feeds?

Welke CAD-software?

Het voordeel van dit controllermodel is dat het uw omgeving detecteert:

zodat u kunt configureren door softwarees

-CATIA

-WOORD

-UITBLINKEN

-AUTOCAD

-VOORUITZICHT

Enz..

Aan elke toets kan een snelkoppeling worden toegewezen naast de ingestelde snelkoppeling.

voorbeeld:

ALT+F + T

Ik ga beginnen met een tutorial, het zal eenvoudiger zijn

3 likes

Hallo

Heb je geprobeerd haar te bellen, het kan helpen.

sans_titre.png

Hallo

Ik heb ook een SpacePilot, maar die gebruik ik niet veel.

Wanneer je de stuurprogramma's downloadt, (http://www.3dconnexion.fr/service/drivers.html) is er een handleiding en ook een trainer die heel goed zijn gedaan.

Ik denk dat dat meer dan genoeg is om te beginnen!

En er is weinig kans dat het bij normaal gebruik wordt gebruikt (afgezien van een softwarecrash en als het in de muur belandt!)

En er zijn ook demo's (en de collage-applicatie) toegankelijk in de programma's op het startmenu: dit zijn kleine spelletjes die het gemakkelijker maken om de SpacePilot onder de knie te krijgen.

1 like

Klein probleem met mijn bijlagen.

04-02-2014_14-57-06.jpg

Bedankt voor je hulp, maar uiteindelijk heb ik gevonden wat ik zocht.

Laat het me uitleggen, zodra je het 3D-verbindingsstuurprogramma downloadt, verschijnt er een opdrachtbalk in de opdrachtmanager, op dat moment heb je toegang tot de configuratie van de muis.

Aan de andere kant blijft de configuratie van de muis niet geprogrammeerd van de ene computer naar de andere, ik moest deze opnieuw programmeren nadat ik het stuurprogramma op mijn werk had gedownload.

U moet rekening houden met uw voorkeuren voor dezelfde applicaties op de computers

Een beetje onaangenaam omdat het nog lang is.

De toepassingen die voor het ontwerp worden gebruikt (schetsen, extruderen, materiaalverwijdering, enz.)

We moeten het in macro maken omdat ze er niet zijn.

Ik vond het hele ding vrij eenvoudig zonder de handleiding

Bericht voor de heer Prior,

Ik moet toegeven dat ik niet zonder zou kunnen, ik ben een matrixontwerper 

En in de montage is het ideaal 

Nogmaals, bedankt mijn vrienden uit Europa, ik denk voor het grootste deel!

Tot ziens

1 like