Speedpack solidworks 2014

Ik heb een bestand (grote assemblage ongeveer 30 onderdelen) met een configuratie. Speedpack, ik krijg hem niet meer open, heb je een oplossing.

Solidworks SP4.

Wat bedoel je met "Ik kan het niet meer openen"?

Kun je het bestand openen en kun je de speedpack-configuratie niet "activeren", of kun je het bestand zelfs niet openen?

Is het mogelijk om uw bestand in een assembly in te voegen? Wat de configuratie ook is?

Als het de speedpak-configuratie is die niet werkt, moet je proberen elke subassemblage of onderdeel te openen en de speedpak-configuratie te activeren, werkt het zo als je de speedpak in de assembly activeert?

Hallo

Ik kan dit bestand openen, maar zodra ik de configuratie wil wijzigen. Het crasht direct. Ik heb het in een kopassemblage geplaatst, het gaat open maar ik heb niet meteen toegang tot de constructieschacht en plant zodra ik op een andere configuratie klik.

Ik kan dus niets meer met dit bestand.

Heb je geprobeerd je speedpack-configuratie te verwijderen en een geheel nieuwe te maken?

In dit geval kun je een opname onder of een compositie proberen om mee te nemen, maar als het niet werkt, ruikt het slecht! Gaan alle kamers open?

Dank u voor uw antwoorden.

Inderdaad, de kamers gaan open maar ik heb geen toegang tot de boom, hoe dan ook, zodra ik een actie doe, crasht hij meteen.

Ik kan het openen, maar blijf op de configuratie. Speedpak en directe plant. zodra ik de actie voor het wijzigen van de configuratie uitvoer.

Het is, gelukkig zijn er souvegardes, maar ik zou graag willen weten waarom?.

Hallo

En toch bedankt voor je hulp, ik heb mijn back-up teruggenomen en de configuratie verwijderd. Speedpak.

Vriendelijke groeten.

Geen oplossing en antwoord, dus ik zou zeggen dat het een bug is.