Stage

Hallo

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het komen "vervuilen" van uw forum.

Ik ben inderdaad op zoek naar een stage voor mijn zoon die in het 2e jaar van het EDPI Professional Baccalaureate (Study and Definition of Industrial Products) zit. Hij moet een stageplaats vinden waar hij het gebruik van Solidworks en Autocad concreet kan zien.

Het probleem is dat het moeilijk is om een bedrijf te vinden dat een stagiair van dit niveau accepteert. Meestal nemen ze afgestudeerde studenten (ingenieurs) aan. Deze stage is echter noodzakelijk om volgend jaar je diploma te kunnen valideren.

Als je de kans zou krijgen om me contacten te geven van bedrijven die Bac Pro-stagiaires accepteren, zou ik je zeer dankbaar zijn. Omdat ik niemand in het veld ken, is het moeilijk voor mij om een beroep te doen op mijn kennis.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Oprecht

Goedenavond

Om het u wat gemakkelijker te maken, raad ik u aan de huidige badplaats, de gewenste regio te specificeren en vooral of uw zoon een autonoom vervoermiddel heeft of dat hij volledig beperkt blijft door het openbaar vervoer. In dezelfde geest, wat is de duur van de stage en is het meerdere dagen achter elkaar of 3 dagen van de 5 enz...

Ook of de stage op zijn minst betaald moet worden of niet.

Kortom, alles wat op uw verzoek interesse kan wekken.  ;-)    ;-)

Vriendelijke groeten

9 likes

Hallo en bedankt voor je antwoord.

Inderdaad, ik heb geen belangrijke informatie opgegeven.

De stage moet worden uitgevoerd van 13/05/2019 tot en met 05/07/2019 in Parijs of de regio Parijs (.. indien mogelijk in het westen van Parijs). Helaas zal het afhangen van het openbaar vervoer.

Het is geen betaalde cursus. Het doel is dat hij het gebruik van Solidworks- en Autocad-software in bedrijven kan zien.

Bedankt

Vriendelijke groeten