Ik neem contact met u op omdat ik op zoek ben naar een oplossing om mij veel tijd te besparen.
Laat het me uitleggen: ik maak ongeveer tien assemblages per week en in deze assemblages laat ik een onderdeel invoegen (ongeveer 1 tot 48 keer per assemblage) maar dat niet in de nomenclatuur zou moeten voorkomen. Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat dit onderdeel nooit in de nomenclatuur voorkomt, maar dat het in al mijn assemblages aanwezig is?
Sterker nog, ik wil het niet elke keer in elke vergadering moeten uitsluiten. Wat ik wilde weten was of er een mogelijkheid was om het elke keer te doen zonder dat het aan mij was om het te doen
Bij mijn weten niet haalbaar native. Zelfs een gedupliceerd onderdeel terwijl het originele onderdeel is uitgesloten van de stuklijst, behoudt deze parameter niet.
De "gemakkelijkste" manier is om door het filter in de boom te gaan en alle voorvallen tegelijk te selecteren en de optie in te stellen om deze componenten uit te sluiten.
Daarna is het macro als je het met één klik wilt doen zonder vragen te stellen.
Oké, bedankt voor je antwoorden. Het is waar dat ik alles heb geprobeerd en ik heb het ook niet gevonden. Het zou me veel tijd hebben bespaard, maar dan ga ik door zoals ik bezig was en ik zie wel.