Ik heb een probleem waargenomen op Solidworks 2018, wanneer ik een onderdeelassemblage wil maken, wanneer ik het centrale wiel van de muis aanraak, heb ik een paar onderdelen verspreid in de ruimte en moeilijk om ze samen te voegen, het doel van de montage is om de onderdelen elkaar te laten raken, En daar nemen de stukken afstand van elkaar.
Bedankt voor je antwoorden, want ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.
Hoe ga je te werk? Importeert u het ene onderdeel na het andere en maakt u de beperkingen of importeert u een onderdeel en vervolgens maakt u de beperkingen enzovoort?
Ik importeer een half dozijn onderdelen en dan probeer ik de beperkingen tussen de onderdelen te creëren. Voorheen werkte het prima en sinds enige tijd kan ik geen assembly meer maken. Wat zouden volgens u de wegen zijn?
Nou, normaal gesproken voegen we een onderdeel in, dan maken we de beperkingen, enzovoort, want als we een onderdeel invoegen, wordt het overal in de ruimte geplaatst. Vroeger heb je misschien alle stukken in één selectie ingevoegd en nu één voor één.