Witam wszystkich!
Jestem nowy w korzystaniu z Solidworks i muszę utworzyć bryłę do porównania z inną podobną, ale z rekonstrukcji...
Robię szkic, zamykam go i robię rewolucję. Jak na razie dobrze idzie.
Jednak gdy przybliżam wygenerowaną część, widzę przerwy na moich łukach (umieszczam czerwone kropki tam, gdzie są widoczne...) Robi to samo na woluminie. W końcu, kiedy porównuję go z inną objętością, która jest idealnie gładka, widać pojawiające się kąty! Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak to naprawić?
Z góry dziękuję, miłego dnia
Witam
Problem jest tylko wizualny, nie jest to wada stricte mówiąc (to funkcja, która pozwala zobaczyć, jak zbudowana jest głośność. Jeśli użyjesz opcji "Cieniowane krawędzie obrazu" , zobaczysz skrzyżowanie: ale jeśli klikniesz "cieniowany obraz", nie będziesz już mieć tej wady wizualnej.
Problem wynika ze szkicu, ponieważ mamy dużą krzywą, a następnie promień. Należy już upewnić się, że połączenie jest wykonane z naprężeniem stycznym, co zmniejszy ewentualną niewspółosiowość.
Następnie, jeśli chcesz mieć tylko jedną linię bez szwu, zamień dwie linie w linię konstrukcyjną, a następnie utwórz splajn (jeden dla krawędzi zewnętrznej i jeden dla krawędzi wewnętrznej) w jednym kawałku, przyciągając punkty splajnu na liniach konstrukcyjnych (utwórz jak najwięcej punktów, tak, aby splajn był super prowadzony. Po zatwierdzeniu szkicu będziesz mieć doskonale wyglądającą powierzchnię.
Pozdrowienia
Witaj ludo
Rozumiem, że to PB regulacji jakości obrazu. To nie połączenie dwóch promieni cię niepokoi, ale rozdzielczość krzywych. Bądź ostrożny, ustawienie, które jest zbyt dobre, zużywa zasoby.
Opcje -> zakładka Właściwości dokumentu -> Jakość obrazu -> Rozdzielczość cieniowanego obrazu
screenshot_3.png
Tak, jak mówią @soring
Jeśli widzisz segmentowane linie krzywe
Stawką jest jakość definicji obrazu
i + twój def będzie wysoki + będzie długi i głodny pamięci RAM i miejsca na dysku
@+