Massief oppervlak / gaas

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met een Solidworks-bestand dat ik wil omzetten in een enorm (gevuld) onderdeel.
Ik kan het niet.
Het doel is om 3D-bewerking op hout te kunnen doen met solidcam.
Bust.SLDPRT (15,7 MB).

Als iemand me een beetje kan helpen, zou dat me erg helpen.

In de tussentijd wens ik je een fijne dag

JeanArtemis

Als je een recentere versie van je dossier hebt, zoals uit 2021 of 2022?

Bedankt

Hallo
Dank je voor je antwoord.
Helaas, nee, ik heb alleen deze.
Het is een beetje gedateerd omdat ik toen had opgegeven en niet wist hoe ik het moest doen.
Ik probeer het opnieuw...

Sorry

Hallo;

Anders zou je het native bestand moeten kunnen toevoegen of een conversie van de Solidworks naar STEP-, Parasolid- of IGES-versies kunnen toevoegen zodat wij je oplossingen kunnen bieden.

Hallo

Het is net als het andere onderwerp: import van 3D-scans die niet worden schoongemaakt met oppervlakken die kruisen (vooral bij het kruis) en gaten → onhandelbaar voor mij onder SW.
Je moet de oppervlakken schoonmaken met een Surface-software waarmee je het ' makkelijk ' opnieuw kunt importeren in SW en dan kun je iets doen.

Hallo, deze buste is vrij bekend in de wereld van 3D-printen, het is makkelijker om hem op het massieve canvas te vinden dan om hem schoon te maken.

Dank u voor uw antwoorden en sorry voor de late reactie, ik was aan het werk...
Ik ga op internet zoeken naar een schoner bestand.
Dit bestand is opgeslagen bij een Soliworks 2025-versie...

WomanTorso_h150_w78.part01.rar (13 MB)
WomanTorso_h150_w78.part02.rar (13 MB)
WomanTorso_h150_w78.part03.rar (12,3 MB)
WomanTorso_reduced_size.zip (13,0 MB)

Als het helpt, ik heb een betaalde versie van deze inval gedownload...

Goedenavond

Ik denk dat ik het gevonden heb.

Nadat ik mijn . STL in meshmixer heb ik het aantal facetten verminderd en daarna mijn bestand opgeslagen in . PLY.

Ik heb dit bestand geopend in Solidworks (2025).

Vanaf dat moment heb ik een bewerkingsprogramma gemaakt met Solidcam in HSR-Roughing 3D HSC.

De simulatie reproduceert wat ik wil (voorlopig een concept), ik hoef alleen maar door te gaan naar de bewerking om te zien wat er gebeurt.

Natuurlijk bewerk ik alleen de voor- of achterkant.

Ik ben 63 jaar oud en ik leer elke dag een beetje dankzij jullie advies en relevantie.

Bedankt

JeanArtemis