Ik heb een probleem met een Solidworks-bestand dat ik wil omzetten in een enorm (gevuld) onderdeel. Ik kan het niet. Het doel is om 3D-bewerking op hout te kunnen doen met solidcam. Bust.SLDPRT (15,7 MB).
Als iemand me een beetje kan helpen, zou dat me erg helpen.
Hallo Dank je voor je antwoord. Helaas, nee, ik heb alleen deze. Het is een beetje gedateerd omdat ik toen had opgegeven en niet wist hoe ik het moest doen. Ik probeer het opnieuw...
Anders zou je het native bestand moeten kunnen toevoegen of een conversie van de Solidworks naar STEP-, Parasolid- of IGES-versies kunnen toevoegen zodat wij je oplossingen kunnen bieden.
Het is net als het andere onderwerp: import van 3D-scans die niet worden schoongemaakt met oppervlakken die kruisen (vooral bij het kruis) en gaten → onhandelbaar voor mij onder SW. Je moet de oppervlakken schoonmaken met een Surface-software waarmee je het ' makkelijk ' opnieuw kunt importeren in SW en dan kun je iets doen.
Dank u voor uw antwoorden en sorry voor de late reactie, ik was aan het werk... Ik ga op internet zoeken naar een schoner bestand. Dit bestand is opgeslagen bij een Soliworks 2025-versie...