Hallo
Ik moet een onderzoek uitvoeren naar duurzaamheid op een 3D-geprint onderdeel, het probleem is dat 3D-printen niet standaard wordt geregistreerd in het "proces" gedeelte, heb je slaapjes? indien mogelijk een bron.
Dank u, oprecht.
Hallo
Ik moet een onderzoek uitvoeren naar duurzaamheid op een 3D-geprint onderdeel, het probleem is dat 3D-printen niet standaard wordt geregistreerd in het "proces" gedeelte, heb je slaapjes? indien mogelijk een bron.
Dank u, oprecht.
Hallo @ wolf37n
Je vraag is een beetje lastig
SOLIDWORKS DuurzaamheidXpress | Verwerkt deeldocumenten (alleen volumelichamen) en is opgenomen in de kernsoftware. |
SOLIDWORKS Duurzaamheid | Beheert onderdelen (alleen schotten) en samenstellingen. Verkrijgbaar als los product. Andere functies zijn onder meer configuratieondersteuning, uitgebreide rapportage en uitgebreide opties voor milieu-impact. |
Hier praten we volgens de 2 versies
Welke versie heb je?
Alleen volume
Denk je dat 1 3D-print een echt volumelichaam is?
het is vol of niet
als het niet vol is, d.w.z. honingraat in de buitenste huid
Het is meer een volumelichaam zoals gedefinieerd in het logboek
Dat wil zeggen dat het volume via de dichtheid uiteraard niet hetzelfde zal zijn
omdat het inwendige lichaam materie zal missen
Hoe verwacht je dat het logboek eruit zal komen?
Welke van + is de levensduur van de MECA-weerstand afhankelijk van de uitvoering?
Op dit moment niet al te veel feedback lijkt het mij
Wat voor soort onderdeel is het?
als een curiositeit ;-)
Welk type printer?
Welk materiaal?
Is de MECA-resistentie tussen de lagen homogeen?
enz....
Of je negeert je indruk en je denkt dat je deel een onderdeel is dat uit een blok is gemaakt (Sculture type)
@+ ;-)