SW 2014: Kan de Wokrgroup PDM add-in niet activeren

Hallo

Ik kan de PDM Workgroup add-in niet activeren op mijn computer.

Als ik het inschakel, gebeurt er niets, en als ik terugga naar invoegtoepassingen, is het niet aangevinkt!

Het lukt me nog steeds om Solid Explorer te gebruiken, maar ik kan er niet van archiveren.

Het kan te maken hebben met de SolidWorks 2014 SP2.0-update omdat deze gisteren werkte.

En voor de goede orde, ik heb ook bestanden aangepast in C:\SolidWorks Data omdat ik een calloutformat probleem had dat nu is opgelost.

Ik heb de oude bestanden teruggezet in C:\SolidWorks Data. Ik reset de instellingen door het register en het probleem blijft bestaan!

Ik merkte ook dat in Windows de bestanden niet langer waren gekoppeld aan SolidWorks, dus ik moest elke extensie associëren. Het werkt, maar aan de andere kant heb ik de miniaturen van de bestanden niet meer, ze worden allemaal weergegeven door het Solid-pictogram in Windows...

Heeft iemand een voorsprong?

Hallo

Misschien zie met Axemble, want als dit allemaal uit de update komt, moeten ze worden geïnformeerd om alles te debuggen.

1 like

Weet je zeker dat bij de update van SW2014 sp2.0 je  PDMWorkgroup is bijgewerkt.

Ik zal proberen een "reparatie" sinds het toevoegen / verwijderen van een programma.

2 likes

Hallo

Ik heb inderdaad op hetzelfde moment een Axemble-oproep geopend.

Ik zal proberen om de installatie inderdaad te repareren.

Heeft u een vaste of drijvende vergunning?

Is er een licentie beschikbaar voor de PDMWORKS add-in?

Als je naar Extra, Option, Berichten/Fouten/Waarschuwingen gaat, worden er dan geen berichten genegeerd?

1 like