SW 2014 Functie voor het bewerken van uitvoerbeperkingen

Hallo

Wat maakt dat als je uit de beperkte editie van een onderdeel komt (met rechts de kofferbak met randen), je eindigt met verborgen onderdelen en andere transparant zonder terug te kunnen gaan naar normaal?

capture_sortie_ecran_contrainte.png

Nou, het is het display dat verandert, het waarom van het hoe en wat doet het als je sluit, ik weet het niet. misschien een bug

capture_changement_d_affichage.png

Hallo

De trupculaire telescoop is om de beperkingen te visualiseren, nietwaar?

Het geselecteerde deel verschijnt in normaal en die waarmee het een beperking heeft in transparant. De anderen verschijnen niet.

1 like

Vraag en antwoord, snel en goed gedaan, voltooid in 4 minuten.

:)

S.B

@ Frédéric: Ja

@ SB: Het is niet de eerste keer dat dit probleem zich bij mij heeft overkomen, maar het is de eerste keer dat ik het heb gevonden, dus ik deel het, omdat het me zou verbazen om de enige te zijn die dit soort problemen heeft

Ik denk dat je jezelf te snel hebt geantwoord! @Frédéric lijkt te kloppen!

Edit: OEPS,  herlezen, wil je dat je scherm weer normaal wordt? Heeft u het venster met alle beperkingen dat verschijnt?

1 like

Ja @Benoit, Frédéric heeft gelijk over het begin, maar hij praat niet over de staat van sluiting van deze pop-up. Maar dit gebeurt niet altijd.

Ik zal eraan toevoegen dat als je een assemblage opent die je de lijst met beperkingen van een onderdeel bewerkt, alleen de onderdelen die beperkt zijn met verschijnen=> normaal.

MAAR als u naast het pop-upvenster klikt, blijft u in deze staat.

Dus de oplossing: ga naar het tabblad zoals de 2e opname en selecteer de dubbele verschijning (het grijs toegevoegd in de bewerkingsmodus)

Dan sla je op en sluit je af.

Als je het per ongeluk open laat staan (zelfs in een andere assembly), ga je zodra je een onderdeel bewerkt terug naar deze staat.

Ik zeg dat het een BUG is