SW 2016 -> Plaatwerk

Hoi allemaal!

Ik wilde weten of je, net als ik, problemen had met de plaatwerkmodule van de 2016-versie van Solidworks?

Persoonlijk is het een groot gedoe. Grote bugs in alle richtingen, het programma stopt constant en geeft me onverwachte resultaten.

Alleen al om klopjes op plaatwerk te maken, legt hij een dikte op me die hij eruit haalt van ik weet niet waar....

HELP ALSTUBLIEFT... ^^

1 like

Hallo

Ik heb geen bugs, kun je je deel dat bugs vertoont zodat ik het kan zien?

Hier is het 20/10e stuk, de bovenste en onderste symmetrische poten zijn gekoppeld aan de dikte en zijn 30/10e wanneer ze worden gereconstrueerd, of worden verward omdat de dikte anders is. Hoewel niet^^

bedrag.sldprt

Om @PL te plagiaat: zit je op de juiste SP?

1 like

Thuis is er geen vergissing en ik heb net een deeg aan de andere kant toegevoegd en het bugeerde niet...

montant_-_manu.sldprt

Ik zit in SP1

Dit is slechts één van de vele bugs.

Het ergste is "Solidworks 2016 werkt niet meer".....

Het gebeurt 1 op de 10 keer, het is opluchtend

Hier is de zeefdruk

ep.png

Misschien moet je SP2 en SP3 installeren? Ik weet niet welke versie @Manu, maar het zou het probleem kunnen oplossen? Vooral omdat je veel instabiliteit lijkt te hebben in wat je zegt

http://files.solidworks.com/Supportfiles/Release_Notes/2016/French/relnotes.htm

2 likes

Ik ben onder de sp2 en nu wachten we op de 3 om te zien hoe het eruit ziet met de nieuwe kleuren....

Op de 2 hebben ze veel bugs opgelost.

Verandering van versie, dat had ik ook en sinds ik veranderd ben is het perfect

solidworks_2016_x64_edition_sp02.rar
1 like

SP1... wanneer je de recente versies vroeg installeert, moet je absoluut zo snel mogelijk door naar de volgende SP!

SP2 heeft inderdaad veel bugs opgelost, en SP3 zou niet lang op zich moeten laten wachten, aangezien de EV-versie op 23 maart werd uitgebracht.

De sp3?! Kunt u mij de link sturen?

Dankzij jou zal ik de sp2 installeren en de veranderingen zien =)

@coin: heel goed plagiaat, het was de juiste oplossing! :-D

3 likes

Kan de downloader niet starten vanwege een interne fout. Probeer handmatig te downloaden.

.....

Ik zou niet in staat zijn om een halve GB te downloaden voor 5 uur 's middags om mijn productie af te maken...

Dus ik zit vast.... bedankt Sw :/

Het is 5 uur 's middags... ga ga gaan Bart!

En vergeet niet het kusje bij het weggaan van de pc zodat alles vlot verloopt;)

2 likes

Dus zijn pomp op het netwerk???

1 like

Nikkel, het lijkt te werken =)

Bedankt allemaal!

Aan de andere kant is niet alles geregeld...

Kun jij dit stuk uitvouwen?

Edit: Eigenlijk is het oke, het zijn mijn rand vouwen in de uitgevouwen functie die werden verwijderd .... Ik weet niet waarom.

bedrag.sldprt