Ik gebruik meestal sneltoetsen op Solidworks, maar ik kon de volgende opdracht niet vinden in assembly: "Toon verborgen componenten"
Ondanks een opdrachtzoekopdracht en in de menu's is het onmogelijk om een snelkoppeling te configureren. Weet u waar u een sneltoets voor deze opdracht moet plaatsen?
PS: Ik weet dat de manip beschikbaar is met een rechtermuisklik, maar het is niet wat ik zoek.
Ik vergat te vermelden dat het op SW 2015 is. Anders is de Shift + Tab niet helemaal wat ik zoek, omdat je een beetje door een vacuüm moet gaan om de componenten weer te geven.
De opdracht "Toon verborgen componenten" geeft de verborgen componenten weer en dan kun je op elke component klikken die je opnieuw wilt weergeven, dus een iets ander concept dan Shift + Tab denk ik.
Eigenlijk is dat wat ik wil doen, ik zou graag mijn eigen snelkoppeling willen toewijzen (Ctrl+Shift+S), maar het probleem is dat het commando niet wordt gevonden in SW, dus ik kan geen snelkoppeling toewijzen.
Ik ging een kijkje nemen bij Customize --> Keyboard. Maar de opdracht verschijnt daar niet, dus ik kan geen snelkoppeling toewijzen ...
Je hebt gelijk, deze opdracht die overeenkomt met het pictogram in de assemblagebalk van de opdrachtmanager is vreemd genoeg afwezig in de lijst om een patch toe te voegen.
In 2015 is de enige oplossing om dit pictogram te gebruiken.
Als je naar 2016 gaat, blijft het ideaal de oplossing die @max59
@Bart het niet dezelfde opdracht is, kunt u met de opdracht die u in uw tweede bericht aangeeft, een onderdeel verbergen als het wordt weergegeven en vice versa.