SW kan geen nieuw onderdeel maken

Hallo aan jou,

Sinds ik ben overgestapt naar SW 2019 vind ik hetzelfde probleem als de 2014 versie maar dat had ik niet in SW 2018, dat wil zeggen dat je na een tijdje op bijvoorbeeld nieuw onderdeel of mpe klikt en er niets gebeurt. Dus ik moest SW sluiten en opnieuw openen om het te laten werken.

Had je hetzelfde soort probleem?

Met vriendelijke groet

1 like

Hallo

Ik heb sinds mei hetzelfde probleem en dit naar aanleiding van de overgang naar 2020.

Aan de ene kant stel je me gerust, zoals ik al zei op de 2018 leek het opgelost te zijn^^ jammer dat ik deze bug daar niet miste^^

Nooit dit probleem gehad.

Je zegt dat er niets gebeurt, maar SW is geblokkeerd of kun je een bestaand bestand openen?

1 like

Het is alsof de knoppen niet meer werken en het kleine bestand ook niet meer opent, maar ik kan openen door bijvoorbeeld te slepen voor een bestaand onderdeel, maar er een maken.

Maar zoals velen van ons sluiten we SW van tijd tot tijd om het geheugen te wissen om crashes te voorkomen, is minder vervelend, aan de andere kant vul ik degenen die op grote vergaderingen zijn.

2 likes

Hallo

Ik liep net tegen hetzelfde probleem aan. Heeft iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Hallo

Idem, irriteert het ...?

Ik ben blij dat ik niet de enige ben in dit geval, persoonlijk is het een probleem dat al minstens sinds SW2012 bestaat.

Een eenvoudige open deur lost het probleem op (vrede voor je ziel als je met zware montage :p )

Probleem nog steeds aanwezig op SW2019

1 like

Ik heb zelfs een truc gevonden zodat ik Sw niet hoef te sluiten en opnieuw te openen. Wanneer de bug zich voordoet, hoeft u alleen maar een MEP van een reeds getekend deel te openen via open ==> de recente documenten te doorbladeren en dan heeft u weer toegang tot de nieuwe documenten. Op dit moment is het het enige wat ik heb gevonden.

3 likes

Hallo

Ik kom een beetje laat in het gesprek, maar ik bevestig wat AC Cobra zegt

Door te openen via het recente menu lost het dit soort problemen op.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo @ac cobra 427

Bedankt voor de tip , want anders ben ik de laatste aanpassingen kwijt? Om nog maar te zwijgen van het feit dat wanneer het systeem begint te slippen of bevriest, het automatisch opslaan niet meer lijkt te werken. Hierdoor kan er een half uur of een uur verloren gaan. Het is duidelijk dat het altijd is als je iets doet dat je niet mag verliezen dat het wafelt  ;-(     (vanwege die verdomde Murphy)

Vriendelijke groeten

2 likes