SW14. Het ophalen van een stijve asm uit een beperkte flexibele asm

Hallo

Ik heb een assemblage gemaakt die in een andere assemblage flexibel is gemaakt. Nadat ik de beperkingen van deze assemblage met het vaste heb geplaatst, zou ik het graag weer in deze positie willen krijgen en het stijf willen maken. De oorspronkelijke assemblage die flexibel werd gemaakt, werd totaal "oncontroleerbaar".

Bij voorbaat dank

SLTS

Hallo

Het kan zijn dat je moet proberen te spelen met verschillende configuraties van je assemblage en niet met flexibiliteit.

2 likes

Het is voldoende om 2 opnames te maken

1 stijve

1 flexibel

Wijs daarom de gewenste beperkingen toe voor het type assemblage of onderdelen

@+ ;-)

Hallo

Het is alleen mogelijk om de exacte positie van een flexibel halffabrikaat in een "bovenliggend" merk op te halen en als zodanig op te slaan in het deelmerk.

Sorry, het is frustrerend en ik weet het!

1 like

Wat u kunt doen, is  een configuratie maken per gebruiksgeval van uw subset.

Open vervolgens een van de hoofdassemblages (degene waar het op dit moment goed gaat...), Neem de configuratie van uw subset die overeenkomt met deze use case en bewerk de subset in context (ik zeg bewerken in context en niet openen)

Bevestig uw componenten (alle of een deel) in deze configuratie.

U kunt de bewerking in de context afsluiten en weer rigide maken. Nu zou uw subset zijn positie in deze configuratie moeten behouden.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest, en het is niet gewonnen...

2 likes

Ik heb de assemblage ontleed en een nieuwe subassemblage gemaakt in de hoofdassemblage. Het werkte.