Hallo
Ik worstelde een beetje voordat ik postte en dus ben ik verrast dat ik niets heb gevonden, want het is nogal interessant om de creatie van een onderdeel te laten zien en aangezien degene die ik wil maken 673 functies heeft, voel ik me slecht als ik een screenshot na screenshot moet maken ... Nou ok 673 is misschien niet wat je zou kunnen noemen "professioneel" werk lol
Bij voorbaat dank,
In feite heb ik mijn vraag misschien slecht geformuleerd lol: is het mogelijk om een onderdeel "op het scherm" functie na functie opnieuw op te bouwen?
Je kunt de balk omhoog brengen om terug te keren naar de 1e functie en dus door naar beneden te gaan wordt het stuk opnieuw opgebouwd, je kunt ook de schetsen bewerken om het gemakkelijker te begrijpen te maken...
bij de mano heb ik er een uurtje over gedaan lol;-)
Anders zag ik niet in hoe je het had kunnen doen, tenzij je anticipeerde op het volgende stuk en meteen opnam toen het werd gemaakt.
Hallo
Heeft u onze software geprobeerd: my3Dplayer , een CAD-ontwerpscripttool?
Hallo
Heb je gekeken naar de Part Reviewer die hem een stap-voor-stap lezing van je boom geeft en om je scherm te filmen ga ik hierheen, het is online en gratis.
https://www.apowersoft.fr/apowersoft-enregistreur-decran-gratuit
Moge de kracht met je zijn.
obiwan_part_rev.jpg
Om te voorkomen dat u bij elke stap op de knop moet klikken, moet er een manier zijn om aan een macro te sleutelen door PartReviewer te combineren met de video-opname of screenshot (beide staan in de werkbalk "Screenshot") die in SW is ingebouwd.