SW2012 verdwijnt op Win7

Hallo

Als je bent gemigreerd naar Windows 7 moet je SW opnieuw installeren, ik denk niet dat het automatisch wordt gedaan

1 like

Hallo

Een paar verduidelijkingen zouden welkom zijn.

Wat is er verdwenen?

Bij welke gelegenheid?

Is dit terugkerend?

1 like

Ik herformuleer, ik klikte een beetje snel:

Meervoud van Monsieur;

Tijdens een manipulatie: klik met de rechtermuisknop op een element van de boom, "zoom in op het element", ik verloor meteen mijn Solid-venster.

Toch werkt mijn proces nog steeds.

Voor degenen die ontwikkelen, lijkt het erop dat de app naar "SWApp.show=false" gaat

In de taakbeheerder verschijnt het niet langer in de applicatie, maar alleen in het proces.

Als ik een Solid bestand open zie ik het proces uit de hand lopen (Ram en %processor), maar er gebeurt niets op het scherm.  

Vroeger, op XP, kon je vanuit de taakbeheerder "het proces op de voorgrond zetten". Kan het ook op Win7? Anders een ander idee, want ik ben gewend om deze functie van Solid te gebruiken en ik wil niet de hele tijd geblokkeerd worden!

Fijne avond en bij voorbaat dank!

Hallo

Het doden van de taak, opnieuw opstarten en opnieuw opstarten verandert niets?

Er kan een weergaveprobleem zijn.

Heeft u de stuurprogramma's van uw grafische kaart bijgewerkt?

Zie de link:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

2 likes

Heb je net ALT+TAB of Windows+TAB geprobeerd?

Vreemd, het lijkt op de PB die ik laatst had met het verdwijnen van het massieve raam.

http://www.lynkoa.com/forum/modelisation-volumique-3d/pb-affichage-fenetre-principale

Aan de andere kant zit ik in SW13.

Lukt het je om de pb elke keer te reproduceren?

Hallo Is het stuurprogramma van uw grafische kaart up-to-date?
1 like

Is het de hele applicatie die je niet ziet of alleen je componenten in het grafische gebied van solidworks?

Hallo

"Het proces op de eerste plaats zetten" bestaat ook sinds Windows 7, je hoeft er alleen maar op te dubbelklikken (of met de rechtermuisknop te klikken om naar over te schakelen) vanuit Taakbeheer.

Edit: het werkt alleen vanuit applicaties en niet vanuit processen!

Zo niet, heeft het station dan een dubbel scherm?

Zorg ervoor dat u de stuurprogramma's van de grafische kaart alleen bijwerkt vanaf de officiële SolidWorks-website om gecertificeerde stuurprogramma's te hebben:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

1 like

Meervoud van Monsieur;

Allereerst bedankt voor je hulp.

In antwoord op uw vragen:

Het massieve venster verdween plotseling na het "inzoomen op de selectie" op de ontwerpboom.

Het verschijnt niet meer in de taakbalk, noch in de taken van de manager.

Alleen het proces blijft over; Dus inderdaad, alt+tab stelt me in staat om rond al mijn vensters te lopen, maar niet solide.

Het is de derde keer in 7 dagen, het gebeurt niet elke keer als ik gebruik maken van "zoom op selectie", maar toen het gebeurde, was solid al een lange tijd open.

Inderdaad, als ik de taak stop en opnieuw begin, begint hij opnieuw, maar het verrichte werk gaat verloren.

Ik ben up-to-date vanuit het oogpunt van grafiekkaarten.

Als de app in processen wordt uitgevoerd maar nergens toegankelijk is, ziet het er toch uit als een crash.

Dit probleem doet zich alleen voor bij gebruik van de zoomfunctie op zijn best? Het is gereproduceerd op andere berichten dan die van jou?

Hallo

Een reset van de instellingen in het register stelt u in staat om te zien of dit afkomstig is van de configuratie van het werkstation.

Om dit te doen, sluit SolidWorks, ga naar het register (startmenu > voer > regedit uit en hernoem de sleutel die overeenkomt met de versie van Solid in HKEY_CURRENT_USER\Software\Solidworks\

Bijvoorbeeld, "SolidWorks 2014" wordt "SolidWorks 2014.old".

Dit is belangrijk om uw parameters later te vinden.

Start vervolgens SolidWorks opnieuw op (alle instellingen zijn helaas verloren gegaan...).

Over het algemeen blijven de problemen niet aanhouden na zo'n reset.

Als het probleem zich nog steeds voordoet, is dit niet te wijten aan de instellingen en kunt u de nieuwe registermap verwijderen die is gemaakt toen SolidWorks werd gestart en deze vervangen door de oude (bijvoorbeeld in ".old").

1 like

Hallo

Wat is er veranderd aan uw machineconfiguratie?

Heb je niets of iets anders geïnstalleerd? Een update?

Het ziet eruit als een procesprobleem dat dezelfde bronnen gebruikt en uw CG overbelast.

Het kan een stom ding zijn zoals adobe, java of een demo.

Ik spreek uit ervaring...

Gebouw

S4KUj0

Het deed het gewoon weer;

Ik heb een stuklijst geïntroduceerd door middel van invoeging/tabel en onmiddellijk verdwijnt mijn Solidworks-venster deze keer niet maar wordt het transparant. Aan de andere kant kan ik opslaan, mijn tafel invoegen, sluiten, alles in transparantie! Als ik weer vast open werkt het goed en zodra ik de nomenclatuur invoeg, begint het opnieuw.

Door de nomenclatuur in te voegen door het pictogram van de invoegtabel werkt het. Ik denk dat ik overga tot een herinstallatie. 

Inderdaad, ik heb tegenwoordig veel dingen moeten installeren sinds ik net mijn baan heb, en vertel je welke software deze veelheid aan gekheid kan hebben gegenereerd ... Ik heb het geprobeerd met een collega die precies de mm-configuratie heeft als ik, hij het werkt...  

Je zegt alles in 2 keer... :-)

Een andere softwareversie kan veel schade aanrichten...

Daar moet het zeker vandaan komen

De plotselinge transparantie die in de laatste interventie werd genoemd, doet me aan iets denken :

je zou niet toevallig een Nvidia grafische kaart hebben met de Nview-module?

Hallo

Als u naar uw tijdelijke Windows-bestanden kijkt (%temp% in een Windows-verkenner), is het gebruikelijk dat wanneer er willekeurige problemen optreden wanneer de tijdelijke te groot zijn.

Zo ja, verwijder dan de items in deze map.

@+

1 like

Het was de Nview-module.

Ik heb het uitgeschakeld en het is oké, geen zorgen meer!

Bedankt

1 like