Hallo
Ik moet een boorfunctie (boorassistent) gebruiken in een montage.
Het is een stomme blinde radiale boring op een buis en een huls in de buis.
"Regelmatig", ongeacht het type bewerking, komt het boren terug tot een niet-gerelateerde diameter en diepte.
QWat heeft iemand ooit het probleem gehad en vooral, is het hem gelukt om het op te lossen?
gt22
2
Ja, het probleem doet zich een paar keer voor
Wanneer je de schakels van de piercing wizard niet verwijdert
Het enige wat u hoeft te doen is de genoemde boring opnieuw te dimensioneren via de schets
@+ ;-)
4 likes
pl
3
Hallo
Ik ben nog nooit met het probleem geconfronteerd!
Is het niet gewoon een probleem van de wederopbouw ?
Als u CTRL+Q direct na het valideren van uw gat uitvoert, wordt deze niet bijgewerkt ?
Wordt uw boring beheerd door een tafel ?
Zijn de bewerkingen die het boren wijzigen willekeurig ? Is dat niet een bepaalde man?
En als je de schets van het gat met de hand afdrukt, is deze volledig beperkt (in zwart)?
@GT22: Wat bedoel je met "als je de schakels van de piercing assistent niet verwijdert"
@Lucas: Ik weet niet wat het effect is van "Ctrl+Q", ik stel me voor dat het dezelfde functie aanroept als het pictogram "verkeerslicht".
Het fenomeen doet zich inderdaad willekeurig voor.
De schets van het gat, ik denk dat je het hebt over de sectie en niet over de positionering.
Positionering is volledig beperkt
De schets van de gatsectie is de standaardschets van SW.
Zoals gesuggereerd door GT22, heb ik geprobeerd de afmetingen van de sectieschets te verwijderen en opnieuw te maken.
Blijkbaar is er een verbetering.
Ik wacht nog even om verder te werken aan het bestand om te valideren.
gt22
5
@ stefbeno
Ik herhaal......................................... Alsje de schets opnieuw markeert, heb je geen problemen meer
@+ ;-)
@GT22: Dat is wat ik deed. Word niet zo boos, het regent, het is normaal, het is paasweekend.
Aan de andere kant herhaal ik (te) mijn vraag, wat bedoel je met "als je de schakels van de piercing assistent niet verwijdert"?
gt22
7
Het lijkt erop dat er problemen optreden wanneer we de links blijven komen:
_de de gereedschapskist
_ou via # steunen
Terugkerend onderwerp van de verschillende FOFO's
Het waarom: niet dezelfde toolbox of dezelfde # assistentie, afhankelijk van de versie
Het beste is om je eigen gereedschapskist te maken, en als je in netwerken zit, is een gemeenschappelijke gereedschapskist voor iedereen hetzelfde
en ik word niet boos en thuis regent het niet ;-)
@+ ;-)
Om te voltooien en af te sluiten.
Ik heb de 2 dimensies (dia en diepte) nagemaakt met behoud van de schakels (dus de naam van de dimensie).
Het lijkt te werken.