(SW2013) voortijdig openen van ingebrachte componenten

Hallo

Ik gebruik ingevoegde componenten (alle connectoren, uit een bibliotheekbestand) in een documentdocument (een elektronische kaart, om precies te zijn)

Sinds de overgang van SW2010 naar SW2013 openen de ingevoegde componenten op de achtergrond wanneer ik dit onderdeel (en alle onderdelen die volgens hetzelfde principe zijn gebouwd trouwens) open. Ik had dit probleem niet eerder.

Ik merk dus dat ik niet slechts één onderdeel moet sluiten (het enige dat ik vrijwillig heb geopend), maar elke keer een goede vijftien.

Op de bijgevoegde afbeelding werd alleen het eerste onderdeel (SE-Tole-achtergrond DV3) handmatig geopend, alle andere verschenen ongeacht mijn wil!

Hoe kan ik het openen van deze ingebrachte comosanten voorkomen?

Alvast bedankt voor je hulp!

nouvelle_image_bitmap.bmp

Ik denk dat het een optie is: ga naar Extra, Optie, Systeemoptie, Externe referentie, in het geladen menu schakelen de documenten waarnaar wordt verwezen over naar geen

2 likes

In Extra/Opties en vervolgens Externe referentie

Controleer of u voor "Load referenced documents: " Geen hebt

1 like

Een andere oplossing (radicalere !!):

Op uw SE-Tole DV3-achtergrondcomponent verbreekt u alle schakels met de ingevoegde componenten.

Volg de instructies:

Uit de boom van uw SE-Sheet Metal DV3 achtergrondkamer:

klik met de rechtermuisknop op de naam van uw onderdeel in de SolidWorks-boom,

vermeld dan de Externe Referenties

Breek het allemaal

Bedankt! Het werd 2 minuten gespeeld tussen jullie twee.

Voor de tweede oplossing is het inderdaad een beetje radicaal. Het zou ervoor zorgen dat ik de update van de geometrie van de componenten zou verliezen.