Hoe geef ik het "onderste" menu van het kruimelpad weer, waarmee u de basis- of oorsprongsplannen kunt selecteren?
zoals ingekaderd in rood op een afbeelding (zie link)
Hoe geef ik het "onderste" menu van het kruimelpad weer, waarmee u de basis- of oorsprongsplannen kunt selecteren?
zoals ingekaderd in rood op een afbeelding (zie link)
Hallo
Nieuw in 2017, niet beschikbaar in 2016.
Bedankt, ik begrijp het...
Het is jammer dat ze er niet meteen aan dachten...
Deze functie (met basisplannen) is echt een zeer interessante potentiële tijdsbesparing.
Moge de donkere kant bij je zijn...
Nou, persoonlijke opmerking over deze functie,
Het potentieel van deze functie zou de boom aan de linkerkant kunnen doen verdwijnen (zelfs als we nog steeds een backtracking zouden houden met klassieke weergave)
Defect:
Als u op een subelement klikt, wordt de boom automatisch uitgevouwen (zelfs als de systeemoptie van de boom is ingesteld op "niet uitbreiden"), behalve voor bepaalde typen (oorsprong, lichaam,...)
Jammer...
Verbeteringen:
Laat keuze in het systeem de "zelfontwikkeling" voor deze functie.
Hiermee kunt u de boom van een onderdeel "scannen" (om bijvoorbeeld naar assen of bouwplannen te zoeken, of andere dingen...)
Aangezien het vele jaren geleden is dat ik ben gestopt met het rechtstreeks verzenden van ideeën naar SW (VS), zullen we zien hoe deze functie evolueert, op een goede manier, of niet...
PS ter herinnering: ja er is een officiële SolidWorks-webpagina (VS) om ideeën in te dienen, suggesties (geen bugs) in het Engels natuurlijk.