SW2016: Aantal activeringen overschreden?

Mijn pc is geüpdatet van Windows 7 naar Windows 10 en sinds SW2016 start maar vastloopt bij het laden van de licentie, krijg ik een foutmelding die me vertelt dat "het aantal activeringen is overschreden" terwijl ik maar één werkstation heb. Heeft iemand ooit dit probleem gehad?

probleme_sw.jpg

Hallo

Ik heb het nog niet geüpdatet op mijn persoonlijke pc omdat ik bang was dat ik SolidWorks niet meer zou hebben!

Ik had dit probleem niet, maar probeer Solidworks volledig te verwijderen en opnieuw te installeren

Hallo

Ik denk dat je je licentie had moeten overdragen voordat je W10 installeerde.

Probeer het toch.

Als dit niet het geval is, neem dan contact op met uw dealer

sans_titre.png
1 like

je moet je oude SW deactiveren  

om het opnieuw op een andere pc te kunnen installeren

@+ ;-)

Goedenavond

Als u uw besturingssysteem wijzigt, moet u de versie van SolidWorks wijzigen in 2016 64 SP0

Het beste is om Windows 7 opnieuw te installeren of contact op te nemen met uw wederverkoper.

Door mijn Windows-systeem bij te werken van 7 naar 10, werd de licentie geblokkeerd door SW. Je moet ze bellen om ze ertoe te brengen het opnieuw te activeren. Dus mijn probleem is opgelost.

Hallo, aan jou als je meer wilt weten over Windows 10 en deze functie die je op http://www.alphorm.com/tutoriel/formation-en-ligne-windows-10  kunt zien, zodat je de problemen ermee gemakkelijk kunt oplossen.