SWOOD Ik heb een probleem omdat de foto's niet in het rapport verschijnen

Hallo vrienden, ik heb een probleem met het bestand dat de afbeeldingen niet downloadt, dus de miniaturen worden niet weergegeven in de browser, wat het probleem veroorzaakt

Hallo

Ga als volgt te werk: ==> Documenteigenschappen  ==> Beeldkwaliteit ==>Klik op Gebruik de beste isometrische zoomweergave voor documentvoorbeeld.

Wees voorzichtig, het kan zijn dat u het document moet openen en opslaan om de grafische voorbeelden te bekijken.

Miniatuurafbeeldingen worden niet bijgewerkt als :

Als het bestand wordt opgeslagen zonder in een eigen venster te worden geopend.

Als de assembly op het hoogste niveau wordt opgeslagen en de nieuwe bestanden extern worden opgeslagen.

U kunt ook de muisaanwijzer op de titelbalk van een samengevouwen document plaatsen om de naam, miniatuur en het pad te bekijken.
In recente versies kunt u ook miniaturen exporteren naar Excel (met de beperking dat de miniatuur niet automatisch wordt bijgewerkt)

Nog een tip
Mogelijkheid om stiekem (zonder de kamer te hoeven openen) de kamer in een voorbeeldvenster te openen. Erg praktisch als je geen ASM's hebt met een veelheid aan onderdelen en subsets met esoterische namen.    Mogelijkheid om een sneltoets te maken (ctrl + een toetsenbordletter)

Vriendelijke groeten

Hartelijk dank voor uw reactie en sorry dat ik te laat ben
Het probleem is dat de foto's niet volledig in het rapport verschijnen, ik weet niet waarom, en ze worden niet geüpload naar het projectbestand

1 like