En ik begrijp niet waarom mijn swoodbox-bewerking en -creatie niet goed werkt.
Is er een speciaal opnameformaat om alles goed te laten werken?
Ook verschijnen de pictogrammen in mijn swoodbox-bibliotheek niet met een groen pictogram, maar een geel pictogram en ik begrijp ook niet waarom.
Zelfs als ik een swoodbox-sjabloon open en deze opsla, wordt de aangepaste eigenschap van breedte, hoogte en diepte, ingesteld door "L@xxx.SLDASM ", "H@xxx.SLDASM","P@xxx.SLDASM" opgeslagen met "H@xxx.SLDASM" voor de drie waarden van Breedte, Hateur en Diepte.
En dit gewoon door een bestand op te slaan als vanuit het swoodbox-documentsjabloon.
Kan een gebruiker van een houtontwerp mij vertellen waarom.
In de hoop dat ik duidelijk genoeg was, zo niet om te aarzelen om mezelf vragen te stellen.
Ik deed een nieuwe installatie op een nieuwe PC en het was alweer een tijdje geleden dat ik een swoodbox had gemaakt.
Maar zelfs een swoodbox die ik eerder had gemaakt die werkt, als ik hem opsla zonder iets te veranderen, verschijnt hij niet meer met het groene pictogram maar geel.
Wat is het verschil tussen het groene en gele pictogram?
Ik heb geen idee over de kwestie, maar ik reageerde omdat ik merkte dat je SW 2018 en swood 2015 gebruikt. Aangezien dit nogal verschillende versies zijn, vroeg ik me af of het niet een opwaartse compatibiliteit was die de oorzaak was van het waargenomen defect. Als je eerder SW18 en Swood 15 samen hebt gebruikt, dan is de pb niet de ware!
Ik heb hetzelfde probleem als jij voor het maken van nieuwe swoodboxen (hardware, voet, bodem...)! Is het je gelukt om te vinden waar het vandaan kwam?