Klein probleem in de tekeningen van assemblages of onderdelen met meerdere carrosserieën, bij het invoegen van een symbool voor boren op assemblagebewerkingen ( materiaalverwijdering of eenvoudig boren bijvoorbeeld), als de functie meerdere onderdelen of meerdere lichamen beïnvloedt, is de teruggekeerde diepte systematisch "DOOR ALLES". Is er een manier voor SW om in de annotatie de werkelijke diepte van de uitgevoerde bewerking terug te geven?
Bedankt, maar mijn diepten zijn goed gedefinieerd op eenogig en de gewenste diepte. Het probleem doet zich voor wanneer het verwijderen van materiaal wordt gedaan op verschillende aangrenzende kamers.
Zodra de eerste wordt doorkruist door de Solidworks-functie, retourneert deze "THROUGH ALL" in de tekening, ongeacht de diepte van het gat.
Het spreekt voor zich dat in 3D de boring van de gewenste diepte is
Boorfuncties worden in samenstellingen gebruikt om de bewerking weer te geven die wordt uitgevoerd na mechanisch lassen. Ze gaan door verschillende kamers en als de eindvoorwaarden blind zijn, verschijnen de symbolen correct.
Sorry dat ik niet met metaal werk, maar in de houthandel monteren we ook onderdelen, maar we hebben moeite met het lassen ervan. Als gevolg hiervan wordt de bewerking slecht beoordeeld
Nee 2017, maar ik ken deze PB sinds 2008, dus je ziet dat er geen urgentie is, maar ik zou graag willen weten of anderen ermee geconfronteerd zijn en of er oplossingen zijn.
Hallo, wat als je in de tekening dubbelklikt op (door alles) en je voert een dimensie in? Wat gebeurt er??? Ik zie noch de vergadering, noch het plan... versie probleem...