Hallo
Ik zou graag willen weten of er een eenvoudige functie is (SW 2012) om de symmetrische gravure op hetzelfde onderdeel uit te voeren.
Bekijk hoe dit eruit ziet als bijlage als ik de spiegelfunctie gebruik.
Bedankt.
Cdt.
Fred
symetrie.png
Hallo
Ik zou graag willen weten of er een eenvoudige functie is (SW 2012) om de symmetrische gravure op hetzelfde onderdeel uit te voeren.
Bekijk hoe dit eruit ziet als bijlage als ik de spiegelfunctie gebruik.
Bedankt.
Cdt.
Fred
Is het niet eerder een verschuiving dan een symmetrie die je wilt?
Door een symmetrie weet ik het niet zeker. Maar u heeft andere oplossingen die mogelijk voor u beschikbaar zijn.
Waarom doe je geen lineaire herhaling? Of als je het door constructie wilt doen, waarom overweeg je dan niet een repetitie gedreven door een schets?
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_PATTERN_BY_SKETCH.htm
Ik heb 2015, om te zien of het werkt met 2012 ...
In je schets klik je met de rechtermuisknop op je tekst en vervolgens op "Oplossen in schets"
Al je tekst wordt een schets, dan doe je ermee wat je wilt, bewegen, symmetrie, herhaling, rotatie, schaal...
Hallo
Als het gaat om het maken van een symmetrisch geschreven tekst, is daar een speciale functie voor in gereedschappen, entiteitsschets, tekst.
Moge de kracht met je zijn
Hallo
Ik gaf je een voorbeeld van een lineaire herhaling aangedreven door een symmetrie, zodat je de getallen in de juiste richting hebt. In plaats van de annotatie te besturen, moeten we de lijn besturen die de annotatie begeleidt.
Het is aan jou om het toe te passen volgens je behoeften.
Goedenacht.
Hallo Michaël,
bedankt voor je hulp, aan de andere kant kan ik het niet openen, voor de goede orde, ik ben in SW 2012.
Cdt
Fred
Sorry
Ik ben in SW 2015.
Dus ik heb je gemaakt als een kleine tutorial met 3 captures.
Hou me op de hoogte als het overeenkomt met je verwachtingen.
Dank je wel Mickael
Graag gedaan:)